Cort presenta la IV Copa Nadal Port de Palma (La prova és el pròxim 26 de desembre al moll de les Golondrines)‏

28 noviembre 2013 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

la fotoEl tinent de batlia de Cultura i Esports, Fernando Gilet, i el director general d’Esports, Damià Vich, han presentat la IV Copa Nadal Port de Palma, que tindrà lloc el proper 26 de desembre, al moll de les Golondrines a les 11 hores. L’acte, organitzat pel Club Esports Màsters (ESMAS), s’està consolidant en el calendari d’activitats programades durant les festes nadalenques a Palma i aquesta és la quarta edició.

 IV Copa Nadal Port de Palma  VER FOLLETO Y BASES DE LA PRUEBA

El tinent de batlia de Cultura i Esports, Fernando Gilet, ha manifestat que “aquesta prova popular i solidària que cada any creix en participació aspira també a ser un reclam positiu i mediàtic de la nostra ciutat”.

 

La prova Copa Nadal Port de Palma consisteix en una travessa nedant de 200 metres en paral·lel al passeig Marítim. Hi ha 3 categories diferenciades: els nascuts des del 1998, els nascuts entre 1963 i 1997, i els nascuts entre 1962 i en anys anteriors. A l’acte, també hi haurà diferents activitats i es comptarà amb l’actuació de Maria Bimbolles.

 

Per a fer efectiva la inscripció, els participants han d’abonar la quantitat de 2 euros, que aniran destinats íntegrament a l’Associació Padre Montalvo; se’ls entregarà un capell solidari. Els nedadors i el públic en general podran aportar juguetes noves o seminoves, les quals seran entregades també a l’Associació Padre Montalvo per a posteriorment entregar-les als infants més necessitats.

 

S’han establert dos trofeus per al primer classificat en cada categoria; un per a la modalitat masculina i l’altre per a la femenina. També hi haurà un premi per al participant més jove i per al més major. A més, tots els participants que finalitzin el recorregut tindran una medalla finisher i un diploma, que podran descarregar al web Elitechip.

 

Les inscripcions anticipades es podran fer a la planta d’esports d’El Corte Inglés fins dia 23 de desembre, i a través del web www.elitechip.net. La formalització de les inscripcions anticipades es realitzarà el mateix dia 26 al moll de les Golondrines, de 9 a 10.30 hores. També hi ha l’opció d’inscriure-s’hi el mateix dia, de 8.30 a 9.30 hores, tot i que el cost és de 7 euros.

  

Cort presenta la IV Copa Nadal Port de Palma


La prueba es el próximo 26 de diciembre en el muelle de las Golondrinas


Palma, 28 de noviembre de 2013. El teniente de alcalde de Cultura y Deportes, Fernando Gilet, y el director general de Deportes, Damià Vich, han presentado la IV Copa Nadal Port de Palma, que tendrá lugar el próximo 26 de diciembre, en el muelle de las Golondrinas a las 11 horas. El acto, organizado por el Club Esports Màsters (ESMAS),   se está consolidando en el calendario de actividades programadas durante las fiestas navideñas de Palma y esta es su cuarta edición.

 

El teniente de alcalde de Cultura y Deportes, Fernando Gilet, ha manifestado que «esta prueba popular y solidaria que crece cada año en participación, aspira también a ser un reclamo positivo y mediático de nuestra ciudad”.
La prueba Copa Nadal Port de Palma consiste en una travesía a nado de 200 metros en paralelo al Paseo Marítimo. Hay 3 categorías diferenciadas: los nacidos desde 1998, los nacidos entre 1963 y 1997, y los nacidos en 1962 y años anteriores. En el acto también habrá diferentes actividades y la actuación de Maria Bimbolles.
Para hacer efectiva la inscripción, los participantes tienen que abonar la cantidad de dos euros que irán destinados íntegramente a la Asociación Padre Montalvo, y se les entregará un gorro solidario. Los nadadores y el público en general podrán aportar juguetes nuevos o seminuevos las cuales serán entregados también a la Asociación Padre Montalvo para posteriormente repartir entre los niños más necesitados.

Se han establecido dos trofeos para el primer clasificado en cada categoría, uno para la modalidad masculina y otro para la femenina. También habrá un premio para el participante más joven y el mayor. Además, todos los participantes que finalicen el recorrido tendrán una medalla “finisher” y un diploma que podrán descargar en la web Elitechip.
Las inscripciones anticipadas se podrán hacer en la planta de deportes del Corte Inglés hasta el día 23 de diciembre, y a través del web www.elitechip.net. La formalización de las inscripciones anticipadas se realizará el mismo día 26 en el muelle de las Golondrinas de 9 a 10.30 horas. También existe la opción de inscribirse el mismo día de 8.30 a 9.30 horas, a pesar de que en este caso el coste es de siete euros.

 

Comentarios cerrados