Taller NÃ utic C.V.Portol – Sant Josep Obrer (0-3)
6 febrero 2013 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo
Dissabte matà l’equip cadet masculà s’enfrontà en partit de lliga contra el Sant Josep Obrer, amb un resultat advers per l’equip portolà . Un 0-3 amb parcials de 18-25/15-25/22/25.
L’equip té clar el seu objectiu en aquesta lliga, seguir millorant, aprendre a competir, a guanyar carà cter dins la pista, a controlar els nirvis, a superar les males ratxes d’un partit i sobre tot a disfrutar d’aquest esport.
Després de perdre uns quants partits amb males sensacions, rendint molt per sota de les possibilitats i de tirar la tovallola amb molta facilitat… l’equip tècnic està molt orgullós de l’esforç que estan fent els jugadors, no ha estat fà cil tornar a agafar à nims per seguir entrenant bé i esforçant-se per competir amb dignitat després de les dures derrotes sofrides.
L’inici del primer set fou bastant igualat, cosa que animà a l’equip i al públic que vengué a animar-mos. Però poc a poc les errades començaren a marcar diferències en el marcador, i els nostres anaven quedant enrere; alguna errada de servei, males recepcions i la tÃpica bolla que cau entre dos jugadors que es queden mirant. Però entre errada i errada veim que l’equip juga, lluita bolles, construeix jugades i puntua.
El segon set fou bastant semblant, l’equip visitant ens complicà una mica més les coses en recepció i patirem més, i junt amb el seu bon atac per centre s’endugueren el set sense massa complicacions.
El tercer set arrancà d’una manera formidable, amb un dels petits de l’equip al servei obrirem una bona distà ncia al marcador i la cosa s’animava. Atacs, defenses i algun bloqueig per part dels dos equips. Però un altre pic les errades en recepció ens deixaren enrere en el marcador. Quan ja pareixia que el Sant Josep acabaria amb el set i partit l’altre petit de l’equip amb un bon servei i una mica de sort passà el marcador d’un 17-22 a un 22-23. Per moments pareixia que podÃem fer-mos amb aquell set.
L’equip acabà animat i content d’haver pogut lluitar el partit. Pareix que el factor nirvis, confiança, etc, es va recuperant i ens permetrà començà a centrar-mos més en disminuir el número d’errades i seguir treballant per millorar tot allò que ens farà ser més competitius.
Enhorabona al Sant Josep pel seu bon joc i moltes grà cies al públic present per animar a l’equip. Pròxim partit dissabte que ve a Bunyola
C.V.Portol