Basket; Balears accedeix a quarts de final amb solvència
29 marzo 2026 | Por lorenzo | Categoria:Ple de victòries illenques a la primera jornada del Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques Minibasket
Gran estrena de les Illes Balears en el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques mini amb un ple de victòries, quatre de quatre, que classifica de forma matemà tica als dos combinats illencs pels quarts de final pel tÃtol.
Balears s’està acostumant a entrar en la lluita de les vuit millors seleccions i aquest campionat mini no ha estat menys. Doble victòria d’ambdues seleccions en el primer dia de competició i bitllet garantit pel quadre d’eliminatòries per les medalles. La selecció masculina aconsegueix un doblet contra Regió de Múrcia (74-113) i Cantà bria (80-57) i el diumenge es jugarà la primera posició de grup amb la potent Catalunya (13:30 hores). Per la seva banda, el combinat femenà també resolia els seus dos encontres amb victòria enfront a les seleccions de Cantà bria (69-97) i Navarra (73-23). Elles es jugaran la primera posició de grup contra Andalusia (15:30 hores). Amb aquests resultats, les Illes Balears pot presumir de ficar a cinc de les seves sis seleccions entre les vuit millors del paÃs per confirmar el creixement del bà squet balear.
El diumenge finalitza la fase de grups i en els següents tres dies es disputaran els diferents encreuaments que definiran les posicions finals de les dinou seleccions d’ambdues competicions.
Resultats i horaris de la primera fase
Dissabte 28
Regió de Múrcia 74-113 Illes Balears (masculÃ) Cantà bria 69-97 Illes Balears (femenÃ) Illes Balears 80-57 Cantà bria (masculÃ) Illes Balears 73-23 Navarra (femenÃ) Diumenge 29
13:30h Catalunya vs Illes Balears (masculÃ) – Pavelló OlÃmpic de Reus 15:30h Andalusia vs Illes Balears (femenÃ) – Pavelló OlÃmpic de Reus

