L’ATLÈTIC BALEARS CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

2 diciembre 2016 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

h06a0094-2El Atlético Baleares, suma 10 nuevos socios ‘capaces’ de todo

Con motivo mañana de la celebración del Día Internacional de las Personas con Discapacidad, el Atlético Baleares ha sumado 10 nuevos socios a su proyecto balearico. 10 aficionados absolutamente ‘capaces’ de animar y seguir a su equipo en la temporada del sueño del ascenso. Son seguidores de diferentes edades, que pertenecen a la Residencia de Son Güells. Los jugadores del primer equipo, Joan Vich i Francesc Fullana, han repartido tanto los carnets a los nuevos abonados, como las camisetas a todos y cada uno de los nuevos socios seguidores del Atlético Baleares.

Todos ellos han confirmado su asistencia al partido de casa de la semana que viene, domingo día 11, contra el Villarreal B. Para el club es un orgullo poder tener el apoyo de 10 socios que pese a su discapacidad, han demostrado con cánticos, abrazos y un agradecimiento inmenso, que son ‘capaces’ de todo.

COMUNICAT DE PREMSA

L’Atlètic Balears, suma 10 nous socis ‘capaços’ de tot

Amb motiu matí de la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, l’Atlètic Balears ha sumat 10 nous socis al seu projecte balearico. 10 aficionats absolutament ‘capaços’ d’animar i seguir al seu equip en la temporada del somni de l’ascens. Són seguidors de diferents edats, que pertanyen a la Residència de Son Güells. Els jugadors del primer equip, Joan Vich i Francesc Fullana, s’han repartit tant els carnets als nous abonats, com les samarretes a tots i cada un dels nous socis seguidors de l’Atlètic Balears.

Tots ells han confirmat la seva assistència al partit de casa de la setmana que ve, diumenge dia 11, contra el Vila-real B. Per al club és un orgull poder tenir el suport de 10 socis que malgrat la seva discapacitat, han demostrat amb càntics, abraçades i un agraïment immens, que són ‘capaços’ de tot.

h06a0059-2 h06a0078-2 h06a0106-2 h06a0111-2 h06a0125-2

 

Carlos Hernández
 Jefe de comunicación y prensa

Comentarios cerrados