REUNIONS DEL PRESIDENT DE LA FFIB AMB ELS CLUBS
10 agosto 2012 | Por lorenzo | Categoria: FFIB, FútbolEl president de la FFIB, Miquel Bestard, està informant als clubs de les diverses qüestions que afecten la temporada que comença. Va mantenir reunions amb els que juguen a Tercera, a Regional Preferent, a Primera Regional, a Lliga Nacional Juvenil Autonòmica, a competicions Interilles i a Lliga Femenina. Entre altres coses, se va parlar de les subvencions dels viatges; del sistema d’ascensos i descensos i dels preus d’entrada als camps de futbol.
Durant la reunió s’entregaren marcadors electrònics als clubs.
El president va informar als equips de Tercera Divisió que hi ha converses amb IB3 per un possible Conveni per retransmetre partits.
Amb els clubs que tenen equips a Tercera i Regional se va insistir que els preus de les entrades s’han de consensuar entre els mateixos clubs, igual que s’han d’acordar la quantitat de passes que s’han d’intercanviar (22 els de Regional i 28 els de Tercera).
Sobre els pagaments dels viatges interilles se va recordar el compromís del Govern autonòmic de mantenir les subvencions i de pagar els atrassos. Bestard va manifestar la seva satisfacció pels resultats de les gestions duites a terme durant mesos amb la Direcció General d’Esports, i se va mostrar esperançat perquè els compromisos se complesquin.
A les reunions també es varen fer preguntes per part dels clubs sobre diversos temes d’actualitat federativa.
Fuente FFIB
informa Sportsdecanostra.com