Basket ; Les seleccions Balears mini viatgen a San Fernando (Disputaran el Campionat d’Espanya del 23 al 27 de març)

22 marzo 2024 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Les seleccions balears de categoria mini femenina i mini masculina ja han partit cap a San Fernando (Cadis) per a disputar un nou Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques en un cita que sempre és molt especial perquè per la gran majoria és la seva primera gran experiència a nivell competitiu.

 

Al voltant de quaranta persones formen part de l’expedició balear que participarà en el conegut com a Planeta Mini 2024 en què Balears intentarà competir amb les millors comunitats autònomes del país. La competició arrenca el dissabte 23 de març i durarà fins el dimecres 27, quan es disputin les finals del torneig nacional. El combinat femení ha estat enquadrat amb les seleccions de la Comunitat de Madrid, Aragó i Cantàbria en el Grup A, mentre que la masculina s’enfrontarà a la Regió de Múrcia i Castella i Lleó en el Grup E.

 

A més dels participants amb les seleccions balears, la nostra comunitat també estarà representada a l’estament arbitral amb la participació dels joves Miquel Perelló i Pau Vinent, que també gaudiran de la seva primera gran experiència en el món de l’arbitratge a nivell nacional.

 

 

Horaris dels partits de la fase de grups

 

Dissabte 23 de març:

 

11:30h Aragó vs Mini Femení (Pabellón Parque 2)

17:30h Mini Masculí vs Regió de Múrcia (Pabellón Enrique Márquez)

19:30h Comunitat de Madrid vs Mini Femení (Pabellón Enrique Márquez)

 

Diumenge 24 de març:

15:30h Mini Femení vs Cantàbria (Pabellón Parque 2)

17:30h Mini Masculí vs Castella i Lleó (Bahía Sur)

 

 

 

 

 

Las selecciones baleares de categoría mini femenina y mini masculina ya han salido hacía San Fernando (Cádiz) para disputar un nuevo Campeonato de España de Selecciones Autonómicas en una cita que siempre es muy especial porque para la gran mayoría es su primera gran experiencia a nivel competitivo.

 

Alrededor de cuarenta personas forman parte de la expedición balear que participará en el conocido como Planeta Mini 2024 en el que Baleares intentará competir con las mejores comunidades autónomas del país. La competición arranca el sábado 23 de marzo y durará hasta el miércoles 27, cuando se disputen las finales del torneo nacional. El combinado femenino ha sido encuadrado con las selecciones de la Comunidad de Madrid, Aragón y Cantabria en el Grupo A, mientras que la masculina se enfrentará a la Región de Murcia y a Castilla y León en el Grupo E.

 

Además de los participantes con las selecciones baleares, nuestra comunidad también estará representada en el estamento arbitral con la participación de los jóvenes Miquel Perelló y Pau Vinent, que también disfrutarán de su primera gran experiencia en el mundo del arbitraje a nivel nacional.

 

 

Horarios de los partidos de la fase de grupos

Sábado 23 de marzo:

11:30h Aragón vs Mini Femenino (Pabellón Parque 2)

17:30h Mini Masculino vs Región de Murcia (Pabellón Enrique Márquez)

19:30h Comunidad de Madrid vs Mini Femenino (Pabellón Enrique Márquez)

 

Domingo 24 de marzo:

15:30h Mini Femenino vs Cantabria (Pabellón Parque 2)

17:30h Mini Masculino vs Castilla y León (Bahía Sur)

Comentarios cerrados