CCE SANT LLUIS ; Punt i seguit

16 noviembre 2020 | Por lorenzo | Categoria: FĂștbol Regional

Segon partit de la temporada com a local per a l’equip de VĂ­ctor PĂ©rez i nou exercici de solidaritat i bona feina per part del CCE Sant LluĂ­s que en un partit contra un rival fort va tornar a demostrar que estĂ  per a competir davant qualsevol equip. Un empat (1-1) consolidat en la suma de l’esforç col·lectiu en la part posterior i l’afegit de la inspiraciĂł individual en camp d’atac amb un super gol d’Alex Pons en el 58 que feia justĂ­cia al treball dels blaus. Ajustant el joc ofensiu en la segona part i la inspiraciĂł d’una urpada quan l’equip mĂ©s el necessitava va donar un punt de valor als de Ses Canaletes.

Santi, Toni, Dani Peñato, i Alex era el quartet ofensiu de sortida mĂ©s l’incansable treball de Joan Orfila i Juan Carlos en el centre del camp, facilitava el treball als quatre de darrere i a Oscar Pons. Durant el primer tram del partit, tots dos equips volien fer-se amos del rumb del partit, perĂČ la labor defensiva s’imposava a la faceta ofensiva, nomĂ©s un tret de Santi Romero en el 17 de partit que va marxar fora fregant el pal de la meta de Saurina va ser l’acciĂł mĂ©s important d’aquests primers 30 minuts. En el tram final del primer temps es va moure el marcador, una pilota a l’esquena d’IvĂĄn va acabar amb aquest Ășltim derrocant a un jugador visitant, pena mĂ xima transformada per Nasi CortĂ©s i petit avantatge per als de RaĂșl CapĂł (0-1, min. 31). Just quan el temps del primer acte anava a arribar al 45, un servei de cantonada botat per Toni Vinent va trobar el cap de Joan Orfila a l’interior de l’àrea, perĂČ la seva rematada va acabar a les mans de Saurina quan la parroquia lluissera cantava gol.

L’onze de VĂ­ctor PĂ©rez volia prolongar el seu moment en l’albor del segon acte i va certificar una millora ofensiva amb el golĂ s d’Álex de fort tret creuat als 15 minuts de la represa, Ses Canaletes es va aixecar per a celebrar el merescut tant de la igualada (1-1). El domini del centre del camp havia desaparegut, la verticalitat de tots dos equips van convertir el partit en una muntanya russa de sensacions de perill en totes dues Ă rees, una mĂ  d’Oscar Pons en el 71 a tir de Nasi Cortes va poder suposar el 1-2 perĂČ la brillant intervenciĂł del porter lluisser ho va evitar. Un parell de rebutgis a l’interior d’àrea desprĂ©s del servei de dues faltes de Toni Vinent va poder suposar que els de VĂ­ctor PĂ©rez es posessin per davant, perĂČ entre l’entramat de cames era complicat que la pilota arribĂ©s al fons de la xarxa.

La prĂČxima jornada retornem visita als de RaĂșl CapĂł, en aquesta ocasiĂł a Ciutadella, amb l’ànim d’oferir un nivell de similars i millorades caracterĂ­stiques, davant un rival que estarĂ  en la part alta de la classificaciĂł si mantĂ© el nivell demostrat a Ses Canaletes.

Declaracions de VĂ­ctor PĂ©rez i Alex Pons

FITXA TECNICA


Segundo partido de la temporada como local para el equipo de Víctor Pérez y nuevo ejercicio de solidaridad y buen trabajo por parte del CCE Sant Lluís que en un partido contra un rival fuerte volvió a demostrar que estå para competir ante cualquiera. Un empate (1-1) cimentado en la suma del esfuerzo colectivo en la parte trasera y el añadido de la inspiración individual en campo de ataque con un soberbio gol de Alex Pons en el 58 que hacía justicia al trabajo de los azules. Ajustando el juego ofensivo en la segunda parte y la inspiración de un zarpazo cuando el equipo mås lo necesitaba dio un punto de valor a los de Ses Canaletes.

Santi, Toni, Dani Peñato, y Alex era el cuarteto ofensivo de salida mĂĄs el incansable trabajo de Joan Orfila y Juan Carlos en el centro del campo facilitaba el trabajo a los cuatro de atrĂĄs y a Oscar Pons. Durante el primer tramo del partido, ambos equipos querĂ­an hacerse dueños del rumbo del partido, pero la labor defensiva se imponĂ­a a la faceta ofensiva, sĂłlo un disparo de Santi Romero en el 17 de partido que se marchĂł fuera rozando el palo de la meta de GorrĂ­as fue la acciĂłn mĂĄs importante de esos primeros 30 minutos. En el tramo final del primer tiempo se moviĂł el marcador, un balĂłn a la espalda de IvĂĄn acabĂł con Ă©ste Ășltimo derribando a un jugador ciudadelano, pena mĂĄxima transformada por Nasi CortĂ©s y pequeña ventaja para los de RaĂșl CapĂł (0-1, min. 31). Justo cuando el tiempo del primer acto iba a llegar al 45, un saque de esquina botado por Toni Vinent encontrĂł la cabeza de Joan Orfila en el interior del ĂĄrea, pero su remate acabĂł en las manos de Saurina cuando la parroquia lluissera cantaba gol.

El once de Víctor Pérez quería prolongar su momento en el albor del segundo acto y certificó una mejoría ofensiva con el golazo de Álex de fuerte disparo cruzado a los 15 minutos de la reanudación, Ses Canaletes se levantó para celebrar el merecido tanto de la igualada (1-1). El dominio del centro del campo había desaparecido, la verticalidad de ambos equipos convirtieron el partido en una montaña rusa de sensaciones de peligro en ambas åreas, una mano de Oscar Pons en el 71 a disparó de Nasi Cortes pudo suponer el 1-2 pero la brillante intervención del guardameta lluisser lo evitó. Un par de rechaces en el interior de årea tras el servicio de dos faltas de Toni Vinent pudo suponer que los de Víctor Pérez se pusieran por delante, pero entre el entramado de piernas era complicado que el balón llegara al fondo de la red.

La prĂłxima jornada devolvemos visita a los de RaĂșl CapĂł, en esta ocasiĂłn en Ciutadella, con el ĂĄnimo de ofrecer un nivel de similares y mejoradas caracterĂ­sticas, ante un rival que estarĂĄ en la parte alta de la clasificaciĂłn si mantiene el nivel demostrado en Ses Canaletes.

Comentarios cerrados