Sports de ca Nostra

Son Sardina At. -CCE Sant Lluis (Domingo 13.00 Hrs)

Tot llest per a una nova jornada de lliga. Aquest diumenge (13.00 h) el nostre primer equip femení es desplaça fins a Mallorca per a retornar visita a un dels equips veterans de la categoria, el Son Sardina At. El partit, que podrà ser seguit a través del canal de YouTube de l’equip mallorquí enllaç directe, correpon a la primera jornada de la segona volta, en aquest adaptat format COVID de competició.

Les bones sensacions de les noies en el seu debut en la categoria s’han traslladat al verd de Ses Canaletes durant el transcurs de la setmana. El cos tècnic ha quedat molt content amb el treball de les noies en aquesta setmana i és que la bona imatge del partit davant mateix Som Sardina At., ha donat moral i seguretat a un grup que ja ha ensenyat del que és capaç en competició.

Després de l’entrenament d’aquest divendres, Javier Zurbano ja ha triat a les jugadores que tractaran de vèncer en terreny mallorquí i amb baixes en la convocatòria per diferents motius , Andrea Gomila per lesió i Kira Viedma per sanció.

Todo listo para una nueva jornada de liga. Este domingo (13:00 h) nuestro primer equipo femenino se desplaza hasta Mallorca para devolver visita a uno de los equipos veteranos de la categoría, el Son Sardina At. El encuentro que podrá ser seguido a través del canal de YouTube del equipo mallorquín enlace directo , corresponde al primer partido de la segunda vuelta, en este adaptado formato COVID de competición.

Las buenas sensaciones de las chicas en su debut en la categoría se han trasladado al verde de Ses Canaletes durante el transcurso de la semana. El cuerpo técnico ha quedado muy contento con el trabajo de las chicas en esta semana y es que la buena imagen del partido ante mismo Son Sardina At., ha dado moral y seguridad a un grupo que ya ha enseñado de lo que es capaz en competición.

Tras el entrenamiento de este viernes, Javier Zurbano ya ha elegido a las jugadoras que tratarán de vencer en terreno mallorquín y con bajas en la convocatoria por diferentes motivos , Andrea Gomila por lesión y Kira Viedma por sanción.

Los comentarios están cerrados.