At.Baleares ; Presentación MANIX MANDIOLA

6 febrero 2018 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

Manix’ Mandiola: “Hay calidad para cambiar la dinámica”


El entrenador vasco ha dirigido su primer entrenamiento y ha sido presentado en Hyundai Proa Automoción


Javier Mandiola, más conocido futbolísticamente como ‘Manix’ Mandiola, ha dirigido hoy su primera sesión como nuevo entrenador del ATB para lo que resta de temporada 2017-18. El técnico vasco ha dirigido 370 partidos en la categoría de bronce del fútbol español en equipos como el Eibar B, Real Unión, Eibar, Tudelano, Real Burgos y también ha logrado estar en los banquillos casi una cincuentena de partidos en Eibar y Alavés en 2ª. Mandiola es un conocedor absoluto de la categoría, logró ascender al Eibar a 2ª A y mantenerlo la temporada siguiente en la división de plata. Mandiola se ha presentado uno a uno a sus jugadores y les ha reclamado máxima intensidad en los entrenamientos. El jueves habrá doble sesión mañana y tarde.

 

Posteriormente, ha sido presentado en Hyundai Proa Automoción de la calle Aragón de Palma, acompañado por el director deportivo, Patrick Messow y a Josep Olivar, responsable de marketing del concesionario.

 

Manix Mandiola: “Lo esperado el primer día, nueva ilusión, la gente está ilusionada y receptiva. No es fácil porque parece el coche de Fernando Alonso, avería tras avería pero esta vez queremos acabar la carrera. El equipo ya lo conocía, a perro flaco todo son pulgas pero la calidad existe pese a la mala dinámica. En Lleida se pierde un partido que se debía haber ganado, penalti inexistente y te vienes de vacío. He venido con carga de energía positiva, si sumamos a lo que ya el equipo tiene, el objetivo se conseguirá. Hay otros clubs que el reto es no descender cada año, pero este tiene muchas posibilidades de futuro, está creciendo, pese a su mal momento deportivo actual. Hay calidad, el equipo es bueno, no digo que sea el mejor. Para esta categoría es un equipo bueno en una mala dinámica que cuesta arrancar. Hay que mandar la información justa al jugador, ya han tenido dos entrenadores antes, hay que desdramatizar. El domingo jugar con tranquilidad y que si nos marcan parece que el mundo se acaba y no es así. Hay que sacar lo mejor de cada uno. Tengo dos referentes que ya ha entrenado, Aulestia un chaval que empezaba en Eibar B y a Hugo Díaz dos meses lo tuve para un playoff. Aulestia en el vestuario es una persona importante, no es un drama para él jugar el domingo contra el Elche y su perfil es muy válido. Hay suficiente equipo para afrontar lo que queda con garantías. He visto en directo al equipo tres partidos y otros tres por televisión. Messi si viene a jugar a Son Malferit no tiene problema de campo ni de césped artificial, en cambio yo jugué en el Bernabéu y me botaba mal”.

 

Patrick Messow: “Con Manix hace tiempo que estamos en contacto, tiene mucha experiencia y sabe de qué va esto y ha vivido con éxito estas situaciones. Nos va a salvar de esta situación. Tenemos un acuerdo con un jugador que está libre pero estamos pendientes de papeles y de gestoría porque es un jugador de fuera y no puedo confirmar más.

 

COMUNICAT DE PREMSA/ CANVI D’ENTRENADOR

 Manix’ Mandiola: “Hi ha qualitat per canviar la dinàmica”

L’entrenador basc ha dirigit el seu primer entrenament i ha estat presentat en Hyundai Proa Automoció

Javier Mandiola, més conegut futbolísticament com ‘Manix’ Mandiola, ha dirigit avui la seva primera sessió com a nou entrenador de l’ATB per al que resta de temporada 2017-18. El tècnic basc ha dirigit 370 partits en la categoria de bronze del futbol espanyol en equips com l’Eibar B, Real Unión, Eibar, Tudelano, Reial Burgos i també ha aconseguit estar a les banquetes gairebé una cinquantena de partits a Eibar i Alavés en 2a . Mandiola és un coneixedor absolut de la categoria, va aconseguir ascendir a l’Eibar a 2ª A i mantenir-lo la temporada següent en la divisió de plata. Mandiola s’ha presentat un a un als seus jugadors i els ha reclamat màxima intensitat en els entrenaments. Dijous hi haurà doble sessió el dematí i horabaixa.

Posteriorment, ha estat presentat a Hyundai Proa Automoció del carrer Aragó de Palma, acompanyat pel director esportiu, Patrick Messow i a Josep Olivar, responsable de marketing del concessionari.

Manix Mandiola: «El que esperava del primer dia, nova il·lusió, la gent està il·lusionada i receptiva. No és fàcil perquè sembla el cotxe de Fernando Alonso, avaria rere avaria però aquest pic volem acabar la carrera. L’equip ja el coneixia, “a perro flaco todo són pulgas” però la qualitat existeix tot i la mala dinàmica. A Lleida es perd un partit que s’havia d’haver guanyat, penal inexistent i vens de buit. He vengut amb càrrega d’energia positiva, si sumam al que ja l’equip té, l’objectiu s’aconseguirà. Hi ha altres clubs que el repte és no baixar cada any, però aquest té moltes possibilitats de futur, està creixent, tot i el seu mal moment esportiu actual. Hi ha qualitat, l’equip és bo, no dic que sigui el millor. Per aquesta categoria és un equip bo en una mala dinàmica que costa arrencar. Cal enviar la informació justa al jugador, ja han tengut dos entrenadors abans, cal desdramatitzar. Diumenge jugar amb tranquil·litat i que si ens marquen sembla que el món s’acaba i no és així. Cal treure el millor de cadascú. Tenc dos referents que ja ha entrenat, Aulestia un xaval que començava a Eibar B i a Hugo Díaz, dos mesos el vaig tenir per a un playoff. Aulestia al vestidor és una persona important, no és un drama per a ell jugar diumenge contra l’Elx i el seu perfil és molt vàlid. Hi ha suficient equip per afrontar el que queda amb garanties. He vist en directe a l’equip tres partits i tres per televisió. Messi si ve a jugar a Son Malferit no té problema de camp ni de gespa artificial, en canvi jo vaig jugar al Bernabéu i em botava malament«.

Patrick Messow: «Amb Manix fa temps que estam en contacte, té molta experiència i sap de què va això i ha viscut amb èxit aquestes situacions. Ens salvarà d’aquesta situació. Tenim un acord amb un jugador que està lliure però estam pendents de papers i de gestoria perquè és un jugador de fora i no puc confirmar més”.

premsa At.Baleares
Carlos hernandez

 

Comentarios cerrados