Horacio y Fullana apuestan por la victoria en el derbi en Betpoint

18 enero 2018 | Por lorenzo | Categoria: FĂştbol de 2B


Horacio: “Sacaremos la sangre de Son Gotleu”
Fullana: “Es un derbi y puede pasar de todo, en la ida jugamos de tu a tu”

 

Este mediodía ha tenido lugar en la sede de Betpoint en Portopí, como sponsor principal de l’ATB, un acto en el que ha participado el entrenador Horacio Melgarejo, el capitán Francec Fullana y también el entrenador mallorquinista Vicente Moreno y el capitán rojillo Xisco Campos. Los cuatro han jugado una partida de futbolín y después han atendido a los medios de comunicación.

 

Horacio Melgarejo: “Nosotros esperamos el derbi con mucha ilusión porque los balearicos lo esperan desde hace tiempo, lo preparamos con ilusión desde el lunes después de la victoria contra el Formentera. Lo esperamos con muchas ganas y sacaremos esa sangre de Son Gotleu. Para nosotros fue muy importante ganar, porque el plante estaba sufriendo emocionalmente, en la primera parte pudimos hacer un gol más y en la segunda teníamos miedo de que nos empataran. Es un derbi de muchos años esperando, son detalles los que determinarán el partido. La clasificación y que vengamos de victoria y ellos de derrota no va contar, no tiene nada que ver. En la semana es más fácil trabajar después de una victoria.  No creo que Son Moix les beneficie, mis futbolistas hicieron partidos muy buenos esta temporada en campo grande y césped natural. Que los balearicos vayan a Son Moix porque disfrutarán”.

Francesc Fullana: «Es un derbi que hacía más de 30 años que no se jugaba y siempre ha existido esta rivalidad entre Baleares y Mallorca. Debe ser una fiesta porque es el derbi más importante y esperamos ganarlo. Estuve muchos años en el fútbol base del Mallorca pero como profesional llevo 5 años en el ATB y me siento muy identificado y queremos dar una alegría al aficionado. Nos hemos quitado un peso de encima porque no llegaba la victoria en casa que nos merecíamos. Se nota a la hora de entrenar, estamos con más alegría. En estos derbis siempre hay una carga emocional, también en el ambiente fuera y tenemos que tener la cabeza fría en los momentos calientes y controlarlo desde dentro. Es importante el aspecto mental. Esta semana es diferente, dentro del vestuario a medida que se acerca el partido se nota porque tenemos gente mallorquina y cercana con el aficionado. El Mallorca juega en su campo, tiene una buena dinámica y ha hecho una primera vuelta muy buena pero es un derbi y puede pasar de todo, en la ida ya los jugamos de tú a tú y lo demostramos».

   

COMUNICAT DE PREMSA/ ACTE BETPOINT

 

Horacio i Fullana aposten per la victòria en el derbi amb Betpoint

 

 

Horacio: “Treurem la sang de Son Gotleu”

 

Fulllana: “És un derbi i pot passar de tot, en l’anada ja jugàrem de tu a tu”

 

Avui migdia ha tengut lloc a la seu de Betpoint a PortopĂ­, com sponsor principal de l’ATB, un acte en què ha participat l’entrenador Horacio Melgarejo, el capitĂ  Francec Fullana i tambĂ© l’entrenador mallorquinista Vicente Moreno i el capitĂ  vermell Xisco Campos. Els quatre han jugat una partida de futbolĂ­ i desprĂ©s han atès els mitjans de comunicaciĂł.

Horacio Melgarejo: «Noltros esperam el derbi amb molta il·lusiĂł perquè els balearicos ho esperen des de fa temps, el preparam amb il·lusiĂł des del dilluns desprĂ©s de la victòria contra el Formentera. L’esperam amb moltes ganes i treurem aquesta sang de Son Gotleu. Per a noltros va ser molt important guanyar, perquè la plantilla estava patint emocionalment, a la primera part vĂ rem poder fer un gol mĂ©s i en la segona tenĂ­em por que ens empatessin. És un derbi de molts anys esperant, sĂłn detalls els que determinaran el partit. La classificaciĂł i que vinguem de victòria i ells de derrota no compta, no tĂ© res a veure. Durant la setmana Ă©s mĂ©s fĂ cil treballar desprĂ©s d’una victòria. No crec que Son Moix els beneficiĂŻ, els meus futbolistes van fer partits aquesta temporada molt bons en camp gran i gespa natural. Deman als balearicos que vagin a Son Moix perquè segur que passaran gust”.

 

Francesc Fullana: “És un derbi que feia més de 30 anys que no es jugava i sempre ha existit aquesta rivalitat entre Baleares i Mallorca. Ha de ser una festa perquè és el derbi més important i esperam guanyar-lo. Vaig estar molts d’anys en el futbol base del Mallorca però com a professional duc 5 anys al ATB i me sent molt identificat i volem donar una alegria a l’aficionat. Ens hem llevat un pes de damunt perquè no arribava la victòria a casa que ens mereixíem. Se nota a l’hora d’entrenar, estam amb més alegria.  En aquests derbis sempre hi ha una càrrega emocional, també a l’ambient fora i hem de tenir el cap fred en els moments calents i controlar des de dedins. És important l’aspecte mental. Aquesta setmana és diferent, dins el vestuari a mesura que s’acosti el partit es nota perquè tenim gent mallorquina i propera amb l’aficionat. El Mallorca juga al seu camp, té una bona dinàmica i ha fet una primera volta molt bona però és un derbi i pot passar de tot, en l’anada ja els vàrem jugar de tu a tu i ho demostràrem”.

 

 

Carlos Hernández
Jefe de Prensa

Comentarios cerrados