Margaritense AT. 3 – Athletic Club de Montuïri 2
24 noviembre 2017 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol Regional
Just començat el partit al 9 min. els margalidans ja s’avançaren per 1-0, a la jugada que Ramis reclamà una clara estirada de l’adversari a seva camiseta. El primer temps acabà el resultat d’un únic gol.
Als 77 min. de joc els Gaouaqui encaixà un gol en pròpia porteria i en partit tornava a estar empatat 2-2.
A jugades distintes el col·legiat expulsà  a Servera per recriminar-li una decisió (83 min.) i també a l’entrenador de l’At. Montuïri Moreno inesperadament just quant anava a realitzar un triple canvi(min 86), que ja havia estat amonestat anteriorment.
Els locals aprofitaren la superioritat d’homes al camp i marcaren al min. 89, es capgirà el marcador de 3a vegada i l’encontre finalitzà per 3-2 i els tres punts acabaren pels «vilers».
Alineació: Rabanal, Guerrero, Bergas, Ramis, Tugores, Botella, Farreras, Garouaqui, Ginard, Solier i López.
Suplents:Â Garcia, Mayol, Nicolau, Servera, Miralles Mas.
Entrenador:Â Pedro A. Moreno.
Delegat: Josep Cerdà .
Targetes grogues:Â Botellas (20′), Guerrero (44′), Garcia (89′).
Targetes vermelles:Â Servera (83′).
Targetes vermelles:Â Servera (83′).
Àrbitres: Pujol Salar assistit per Chemana Rigo i Balle Reus.
Canvis: Servera per Botella (56′), Garcia per Ramis (87′), Mayol per Solier (87′), Nicolau per Garouaqui (87′).