INSÍGNIA D’OR DEL FUTSAL PER MIQUEL BESTARD

24 febrero 2016 | Por lorenzo | Categoria: FFIB

00100_0001005433_2_bestEl Futsal Palma va premiar la llarga labor del president de la FFIB en favor del Futbol Sala. La condecoraciĂł se va lliurar just abans del partit contra el Barcelona.

La directiva del club, presidida per Miquel Jaume, va decididr premiar el suport constant de Bestard cap a al club i cap a la promoció del Futbol Sala durant els 12 anys que fa que presideix la Federació. Una condecoració que només tenen el tenista Rafel Nadal i el president de Globalia, José Hidalgo.

Diu la pĂ gina oficial del FUTSAL PALMA:
«Es un gesto de agradecimiento a su clara apuesta por ayudar al desarrollo del fĂștbol sala en Baleares y su implicaciĂłn en este deporte, que tanto ha crecido en los Ășltimos años en Baleares. La insignia de oro la recibieron anteriormente el tenista manacorĂ­ Rafael Nadal y Juan JosĂ© Hidalgo, presidente de Globalia, por el apoyo de Air Europa.»

00100_0001005433_1_ve
A mĂ©s de Miquel Bestard, en els prolegĂČmens del partit que va omplir el pavellĂł de Son Moix i que va acabar guanyant el Futsal Palma per 4-3, varen rebre distincions els futbolistes internacionals Lin i Sedano, a mĂ©s del seleccionador nacional Venancio LĂłpez

Comentarios cerrados