C.E. Esporles 2-9 CM VIA TACCIOLLI

6 enero 2015 | Por lorenzo | Categoria: FĂștbol Sala
logo tacciolliEl passat dia 3 de gener de 2015 es jugĂ  a Esporles el partit de la dotzena jornada de lliga de Primera Regional. El CM VIA TACCIOLLI volia començar l’any amb la mateixa inĂšrcia amb la que va acabar l’any anterior. El partit començà molt favorable als locals amb unes quantes ocasions en els primers quatre minuts de joc. DesprĂ©s d’aquests primers minuts, els palmesans aconseguiren el control del partit i no el deixaren escapar fins que l’arbitre pitĂ  el final del partit. La primera part acabĂ  amb el marcador de 2-3. A la segona part, el CM VIA TACCIOLLI no perdonĂ  i sentencia el partit. VictĂČria molt important per seguir sumant i que deixa a l’equip en segona posiciĂł a l’espera de partits ajornats.
PLANTILLA: 2 Fede, 4 Sebas Ramis, 5 Nilson, 8 Alex (2xGOL), 9 Sergio (GOL), 10 Víctor (GOL), 12 Javi (3xGOL), 13 Carlos, 14 Sebas Gayå (GOL), 16 Peña (GOL).
El pasado día 3 de enero de 2015 se jugó en Esporles el partido de la duodécima jornada de liga de Primera Regional. El CM VIA TACCIOLLI quería empezar el año con la misma inercia con la que acabó el año anterior. El partido empezó muy favorable a los locales con unas cuantas ocasiones en los primeros cuatro minutos de juego. Después de estos primeros minutos, los palmesanos consiguieron el control del partido y no lo dejaron escapar hasta que el arbitro pitó el final del encuentro. La primera parte acabó con el marcador de 2-3. En la segunda parte, el CM VIA TACCIOLLI no perdonó y sentenció el partido. Victoria muy importante para seguir sumando y que deja al equipo en segunda posición a la espera de partidos aplazados.

Comentarios cerrados