Previa Segunda-B ; Elche-At.Baleares (Sabado 18,30 Hrs )

5 septiembre 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Logo-Elche-640x360Un altre desplaçament complicat espera l’Atlètic Balears aquesta tercera jornada del campionat de lliga. Visitam la Ciutat Esportiva José Díez Iborra d’Elx per a jugar contra l’Il·licità, el filial frangiverd. El matx serà dissabte 6 a les 18.30 i el dirigirà el col·legiat murcià Jorge Díaz Escudero.

Sempre és complicat enfrontar-se a un filial i més encara en l’inici de la temporada, quan el seu rendiment és una incògnita. Plagat de joves amb talent però falts d’experiència, serà el primer dels sis filials al que ens enfrontarem aquest curs. El conjunt del Baix Vinalopó, entrenat per Vicente Mir, s’ha reforçat amb fins a onze jugadors, entre els quals destaquen Jordi Hostench, procedent de l’Olot, i Mario Arqués, del València-Mestalla.

Si bé l’Atlètic Balears va sumar el seu primer punt la passada jornada, els il·licitans venen de consumar la primera derrota de la temporada, en aquest cas davant el Badalona en el Camp del Centenari (1-0). La primera jornada derrotaren per 2-1 el CE L’Hospitalet a casa. Només existeix un precedent entre blanc-i-blaus i el filial frangiverd i varen ser els dos partits de la passada campanya: victòria a casa per 2-1 i derrota a Elx per 3-2.

El davanter Chando serà la principal novetat en la convocatòria de Nico López. Si ho troba oportú, disputarà els seus primers minuts com a balearico, com ja va fer Carlos Rodríguez el passat dimecres en el partit de Copa del Rei a Tarragona. Segueixen lesionats Artabe, Mairata i Fullana. Miquel Ripoll també es perdrà el partit per mor de la doble targeta groga vista davant l’Olímpic.

L’expedició blanc-i-blava sortirà cap a València en un vol de dissabte a les 11.10 i tornarà cap a Palma diumenge a les 9.05.
Premsa At.balears

Comentarios cerrados