Son Hugo acull el Campionat d’Espanya de Salts de Trampolí amb una destacada participació balear‏

20 julio 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Entrega medallas tarde Els participants del Club Mediterrànea han realitzat una gran actuació

 

 

 

.- Les piscines de Son Hugo han acollit avui les proves de la categoria absoluta del 14è Campionat d’Espanya de Salts de Trampolí, on han competit els millors saltadors d’Espanya. En dies anteriors s’han disputat les provs dels Grups d’Edats, de categories junior i juvenil.

Avui,a la categoria d’un metre, la mallorquina Francisca Bauzà, del Club Mediterránea s’ha fet avui dematí amb la medalla de bronze. A les proves de l’horabaixa, a la categoria de 3 metres sincro masculí, Andreu Jaume Serra i Matthew Wade del Club Mediterránea, també han obtingut una medalla de bronze.

El tinent de batlia de Cultura i Esports, Fernando Gilet, ha assistit a l’acte d’entrega de medalles i ha assegurat que «el nivell de la competició ha estat molt alt, d’aquí hi ha diferents saltadors de diferents categories que aniran als campionats europeus», i ha destacat la bona actuació dels participants del Club Mediterrànea, «més meritòria si cal tenint en compte que fins que s’ha obert Son Moix no han comptat amb les instal·lacions necessàrias, i tot i així han seguit entrenant i competint al màxim nivell».

Gilet també ha tengut paraules de reconeixement per als nostres participants dels Grups d’Edats, que han obtingut dues medalles d’or, dues de bronze i una de plata i «són la millor cantera, que representa la garantia de futur d’aquest esport a Balears».

El Campionat d’Espanya d’Estiu de Salts, organitzat per la Reial Federació Espanyola de Natació i la Federació Balear de Natació, és la competició nacional més important de la temporada.

En total, s’hi ha inscrit 64 participants de sis clubs de quatre federacions territorials: dos de Madrid, dos de Gran Canària, un de Catalunya i un de Balears, el Mediterránea és l’únic club balear que participa amb un total d’11 saltadors, rècord de participació balear, cinc al·lots i sis al·lotes, dividits en Absoluts, Juniors i Juvenils. 

Als documents adjunts es faciliten les classificacions completes de la Categoria Absoluta.

Resultats Grups d’Edats: 

Matthew Wade medalla d’or, trampolí 1 metre Categoria B. (C. Mediterrània)

Adrián Abadia medalla de bronze, trampolí 3 metres Categoria C (C. Mediterrània)

Matthew Wade medalla d’or, trampolí 3 metres categoria B (C. Mediterrània)

Adrián Abadia (C. Mediterrània) juntament amb David Molina (C. N: Villanueva de la Cañada) medalla de bronze en Sincro 1 metre categoria C / D

Cristina Inés medalla de plata trampolí 1 metre categoria A. (C. Mediterrània)

Son Hugo acoge el Campeonato de España de Saltos de Trampolín con una destacada participación balear

Los participantes del Club Mediterránea han realizado una gran actuación

Palma, 14 de julio de 2014. – Las piscinas de Son Hugo han acogido hoy las pruebas de la categoría absoluta del 14º Campeonato de España de Saltos de Trampolín, donde han competido los mejores saltadores de España. En días anteriores se han disputado las pruebas de los Grupos de Edades, de categorías junior y juvenil.

Hoy, en la categoría de un metro, la mallorquina Francisca Bauzà, del Club Mediterránea se ha hecho esta mañana con la medalla de bronce. En las pruebas de la tarde, en la categoría de 3 metros sincro masculino, Andreu Jaume Serra y Matthew Wade, del Club Mediterránea, también han obtenido una medalla de bronce.

El teniente de alcalde de Cultura y Deportes, Fernando Gilet, ha asistido al acto de entrega de medallas y aseguró que «el nivel
de la competición ha sido muy alto, de aquí hay varios saltadores de diferentes categorías que irán los campeonatos europeos», y ha destacado la buena actuación de los participantes del Club Mediterránea, «más meritoria si cabe teniendo en cuenta que hasta que se ha abierto son Moix no han contado con las instalaciones necesarias, y aún así han seguido entrenando y compitiendo al máximo nivel».

Gilet también ha tenido palabras de reconocimiento para nuestros participantes de los Grupos de Edades, que han obtenido dos medallas de oro, dos de bronce y una de plata y «son la mejor cantera, que representa la garantía de futuro de este deporte en Baleares «.

El Campeonato de España de Verano de Saltos, organizado por la Real Federación Española de Natación y la Federación Balear de Natación, es la competición nacional más importante de la temporada.

En total, se ha inscrito 64 participantes de seis clubes de cuatro federaciones territoriales: dos de Madrid, dos de Gran Canaria, un de Cataluña y uno de Baleares, el Mediterránea es el único club balear que participa con un total de 11 saltadores, récord de participación balear, cinco chicos y seis chicas, divididos en Absolutos, Juniors y Juveniles.

En los documentos adjuntos se facilitan las clasificaciones completas de la Categoría Absoluta.

Resultados Grupos de Edades:

Matthew Wade medalla de oro, trampolín 1 metro Categoría B. (C. Mediterránea)

Adrián Abadía medalla de bronce, trampolín 3 metros Categoría C (C. Mediterránea)

Matthew Wade medalla de oro, trampolín 3 metros categoría B (C. Mediterránea)

Adrián Abadía (C. Mediterránea) junto con David Molina (C. N: Villanueva de la Cañada) medalla de bronce en Sincro 1 metro categoría C / D

Cristina Inés medalla de plata trampolín 1 metro categoría A. (C. Mediterránea)

 

la foto 1 (1)

Comentarios cerrados