El director general d’Esports de l’Ajuntament de Palma, Damià Vich, assisteix a la presentació del Campus Vicente del Bosque‏

16 mayo 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

2014-05-16_11.25.13El Campus es celebra entre el 30 de juny i l’1 d’agost  a Palma, Madrid, Estepona i Salamanca

 

Palma, 16 de maig de 2014.- El director general d’Esports de l’Ajuntament de Palma, Damià Vich, ha assistit avui a l’edifici de Telefónica de la Gran Vía madrilenya a la presentació del Campus Vicente del Bosque. L’objectiu d’aquest campus, que es celebra per primera vegada a Palma de Mallorca, és segons del Bosque, “que els participants ho passin bé i aprenguin valors de bones persones”. De fet, els Campus tenen relació amb la Fundació Síndrome de Down, i “destaquen com a exemple d’integració”.

 

El Campus, que es desenvoluparà del 30 de juny a l’1 d’agost al Palau Municipal d’Esports de Son Moix, compta com a novetat amb la possibilitat d’oferir estància en règim d’internat. A més de futbol i futbol 7, els alumnes tindran classes de pàdel, basket i podran gaudir de la piscina.  En total, hi participaran als diferents campus més de 900 nins i joves d’entre 6 i 15 anys.

 

Damià Vich: “Per l’Ajuntament de Palma és una satisfacció que la nostra ciutat estigui entre les poques que poden gaudir d’aquest campus. Volem consolidar-nos com una d’aquestes ciutats privilegiades”.

 

Peu de foto: Damià Vich amb representants de les empreses patrocinadores i V. Del Bosque

 

 

El director general de Deportes del Ayuntamiento de Palma, Damià Vich, asiste a la presentación del Campus Vicente del Bosque

El Campus se celebra entre el 30 de junio y el 1 de agosto
en Palma, Madrid, Estepona y Salamanca

Palma, 16 de mayo de 2014.- El director general de Deportes del Ayuntamiento de Palma, Damià Vich, ha asistido hoy en el edificio de Telefónica de la Gran Vía madrileña a la presentación del Campus Vicente del Bosque. El objetivo de este campus, que se celebra por primera vez en Palma de Mallorca, es según del Bosque, “que los participantes lo pasen bien y aprendan valores de buenas personas”. De hecho, los Campus tienen relación con la Fundación Síndrome de Down, y “destacan como ejemplo de integración”.
El Campus, que se desarrollará del 30 de junio al 1 de agosto en el Palacio Municipal de Deportes de Son Moix, cuenta como novedad con la posibilidad de la estancia en régimen de internado. Además de fútbol y fútbol 7, los alumnos tendrán clases de pádel, baloncesto y podrán disfrutar de la piscina. En total, participarán en los diferentes campus más de 900 niños y jóvenes de entre 6 y 15 años.
Damià Vich: “Para el Ayuntamiento de Palma es una satisfacción que nuestra ciudad esté entre las pocas que pueden disfrutar de este campus. Queremos consolidarnos cómo una de estas ciudades privilegiadas”.

 

 

Pie de foto: Damià Vich con representantes de les empresas patrocinadoras y V. Del Bosque

Comentarios cerrados