Cort presenta la 38 Volta Internacional a Mallorca amb Moto, que tindrà lloc el pròxim dia 27‏

23 abril 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Cartel 38a Volta Mallorca amb MOTO 2014 OKKK web El director general d’Esports, Damià Vich, ha presentat avui a l’Institut Municipal de l’Esport (IME) la prova turística popular no competitiva 38a Volta Internacional a Mallorca amb Moto, que tindrà lloc diumenge que ve, dia 27 d’abril.

A l’acte de presentació també hi han assistit el president de la Federació Balear de Motociclisme, Pedro Mas; el president de Media Milla Sport Club, Pep Quetglas, i el director de Relacions Externes d’El Corte Inglés, Antonio Sánchez.

La Volta Internacional a Mallorca amb Moto s’ha convertit en una de les proves que atreu més aficionats a la motos, ja que s’hi congreguen més de 5.000 motos de totes les marques, models i cilindrades, i rep moters des de diferents punts de la geografia nacional i internacional.

La Volta compta amb un recorregut d’uns 300 quilòmetres a través de tot el perímetre de l’illa, amb sortida a les Avingudes de Palma, davant El Corte Inglés.

La primera etapa del recorregut s’inicia a Palma i es trasllada posteriorment cap a la localitat d’Andratx, des d’on continua per la serra de la Tramuntana i passa per localitats com Valldemossa, Sóller, Escorca, Lluc i Pollença, i arriba a Alcúdia, on es fa un recés per a descansar i menjar.

La segona etapa s’inicia a Alcúdia i des d’aquesta localitat les motos es dirigeixen cap a Can Picafort, Artà i Capdepera, on es reagrupen totes les motos per a iniciar l’etapa final de la Volta i traslladar-se cap als municipis de Son Servera, Manacor, Felanitx, Campos, Llucmajor, l’Arenal i Palma, on la 38a Volta Internacional a Mallorca amb Moto conclourà amb una festa a Son Moix.

Tots els participants reben un full de ruta que s’ha de marcar als diferents controls habilitats. Els qui acreditin haver passat tot els controls rebran un diploma que han fet íntegrament la Volta a Mallorca. Per a més informació els aficionats poden acudir al web www.mediamilla.org.

 ——————————————————————————————————————————————————————

DSC_0055Palma, 22 de abril de 2014.- El director general de Deportes, Damià Vich, ha presentado hoy en el Institut Municipal de l’Esport (IME), la prueba turística popular no competitiva “38a Volta Internacional a Mallorca amb Moto”, que se celebrará el próximo  domingo día 27 del presente mes.

Al acto de presentación también han asistido el presidente de la Federación Balear de Motociclismo, Pedro Mas, el presidente de ½ Milla Sport Club, Pep Quetglas y el director de Relaciones Externas de El Corte Inglés, Antonio Sánchez.

La Volta Internacional a Mallorca amb Moto se ha convertido en una de las pruebas que más aficionados a la motos atrae pues en la misma se dan cita más de 5.000 motos de todas las marcas, modelos y cilindradas y recibe moteros desde diferentes puntos de la geografía nacional e internacional.

La Volta cuenta con un recorrido de unos 300 kilómetros a través de todo el perímetro de la Isla con  salida en las Avenidas de Palma, frente al Corte Inglés.

La primera etapa del recorrido se inicia en Palma para trasladarse posteriormente hacia la localidad de Andratx y desde allí continuar por la Serra de la Tramuntana con el paso por localidades como Valldemossa, Sóller, Escorca, Lluc, Pollença y llegada a Alcúdia donde se realiza un receso para descansar y comer.

La segunda etapa se inicia en Alcúdia  y  desde allí las motos se dirigen a las localidades de Can Picafort, Artà y Capdepera donde se reagrupan todas las motos para iniciar la etapa final de la Volta trasladándose hacia los municipios de Son Servera, Manacor, Felanitx, Campos, LLucmajor, s’Arenal y Palma donde la 38 Volta Internacional a Mallorca amb Moto concluirá con una fiesta en Son Moix

Todos los participantes reciben una hoja de ruta con el objetivo de que que ticken esta hoja en los diferentes controles habilitados. Aquellos que acrediten haber pasado todo los controles recibirán un diploma de que han  realizado íntegramente toda la Volta a Mallorca. Para más información,  los aficionados pueden acudir a la web www.mediamilla.org

 

Comentarios cerrados