Presentació del projecte de rehabilitació de l’Estadi Balear/Presentación del proyecto de rehabilitación del Estadio Balear‏

15 noviembre 2013 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

la fotoAquest matí s’ha procedit a presentar a l’Ajuntament de Palma el projecte de rehabilitació de l’Estadi Balear per part de Fernando Miró com a president de la comunitat de propietaris de l’Estadi Balear. La rehabilitació es basa en reduir aforament eliminant parcialment les grades de sol i general i rehabilitar la grada de preferència. Aquest projecte ha estat dissenyat pels aparelladors Don Ignacio Martínez, president del col·legi d’aparelladors, Don Miguel Dalmau i l’Empresa Eurolosa. La comunitat de propietaris espera amb aquest projecte de rehabilitació llum verda per part de l’ajuntament per a començar a cercar finançament per a aquesta obra. El president està plenament convençut que amb treball i col · laboració es podrà arribar a la reobertura de l’Estadi Balear.

____________________
Esta mañana se ha procedido a presentar al Ayuntamiento de Palma el proyecto de rehabilitación del Estadio Balear por parte de Fernando Miró como presidente de la comunidad de propietarios del Estadio  Balear. La rehabilitación se basa en reducir aforo eliminando parcialmente las gradas de sol y general y rehabilitar la grada de preferencia. Dicho proyecto ha sido diseñado por los aparejadores Don Ignacio Martínez, presidente del colegio de aparejadores, Don Miguel Dalmau y la Empresa Eurolosa. La comunidad de propietarios espera con este proyecto de rehabilitación luz verde por parte del ayuntamiento para empezar a buscar financiación para dicha obra. El presidente está plenamente convencido de que con trabajo y colaboración se podrá llegar a la reapertura del  Estadio Balear.

C.D. Atlético Baleares C/ Miño s/n
07181 – Magaluf / Calvià

Comentarios cerrados