Exito de participación en la primera Wild Wolf Triathlon Series by Polar‏ con más de 600 Participantes

8 septiembre 2013 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Entrega premiosEl teniente de alcalde de Cultura y Deportes del Ayuntamiento de Palma, Fernando Gilet y el gerente de la Fundación Turismo Palma de Mallorca 365, Pedro Homar, han asistido esta mañana al acto de entrega de premios de la Wild Wolf Triathlon Series by Polar, que se ha celebrado por primera vez en el Puerto de Palma y en la que han participado 670 deportistas.

Esta modalidad deportiva, como es el triathlon se encuentra enmarcada dentro del Plan de Actuación de la Fundación Turismo Palma de Mallorca 365. Por ello y dado el éxito obtenido en esta primera cita, Pedro Homar ha expresado su deseo que esta iniciativa “se consolide en el calendario deportivo y turístico de la ciudad y que en un futuro adquiera un carácter internacional”. Homar ha indicado también, que “desde la Fundación se está trabajando para atraer eventos con el objetivo de impulsar la imagen turística y deportiva de Palma”.

Asimismo, tanto Gilet como Homar se han mostrado muy satisfechos con el desarrollo de la prueba, y han destacado el éxito de participación.

Por su parte, Fernando Gilet ha señalado que “Palma reúne las condiciones idóneas para la práctica del deporte y hoy por primera vez ha tenido lugar una prueba que hasta ahora no se había celebrado en la ciudad”.

Los casi 700 deportistas inscritos han tenido la posibilidad de competir en diferentes pruebas: Distancia Olímpica, (1.500 metros en natación, 40 km en bicicleta y 10 km corriendo) y Distancia Sprint, donde los participantes han realizado las mismas pruebas pero con la mitad de metros que en la Distancia Olímpica. Éstas se han desarrollado a lo largo del camí de s’Escollera del Port de Palma.

Para finalizar, Fernando Gilet y Pedro Homar han felicitado a los ganadores y a la organización por el éxito obtenido y han deseado que para el próximo año la participación sea aún mayor.

 

——————————————–

Es tracta d’una iniciativa emmarcada en el Pla d’Actuació de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365

670 participants han gaudit de la prova esportiva al Port de Palma

Palma, 08 de setembre de 2013.- El tinent de batle de Cultura i Esports de l’Ajuntament de Palma, Fernando Gilet i el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar, han assistit aquest matí a l’acte de lliurament de premis de la Wild Wolf Triathlon Series by Polar, que s’ha celebrat per primera vegada al Port de Palma i en què han participat 670 esportistes.

Aquesta modalitat esportiva, com és el triathlon es troba emmarcada dins del Pla d’Actuació de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365. Per això i donat l’èxit obtingut en aquesta primera cita, Pedro Homar ha expressat el seu desig que aquesta iniciativa «es consolidi en el calendari esportiu i turístic de la ciutat i que en un futur adquireixi un caràcter internacional». Homar, ha indicat també, que «des de la Fundació s’està treballant per atraure esdeveniments amb l’objectiu d’impulsar la imatge turística i esportiva de Palma».

Així mateix, tant Gilet com Homar s’han mostrat molt satisfets amb el desenvolupament de la prova, i han destacat l’èxit de participació.

Per la seva banda, Fernando Gilet ha assenyalat que «Palma reuneix les condicions idònies per a la pràctica de l’esport i avui per primera vegada ha tingut lloc una prova que fins ara no s’havia celebrat a la ciutat» .

Els casi 700 esportistes inscrits han tingut la possibilitat de competir en diferents proves : Distància Olímpica, ( 1.500 metres en natació, 40 km en bicicleta i 10 km corrent) i Distància Sprint, on els participants han realitzat les mateixes proves però amb la meitat de metres que a la Distància Olímpica. Aquestes s’han desenvolupat al llarg del camí de s’Escollera del Port de Palma.

Per finalitzar, Fernando Gilet i Pedro Homar han felicitat als guanyadors i a l’organització per l’èxit obtingut i han desitjat que per al proper any la participació sigui encara més gran.

Premsa ajuntament de Palma para sportsdecanostra.com

 

 

Comentarios cerrados