Actualidad del DOSA CF

27 agosto 2013 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol Base
dosaSi fa dues setmanes va ser l’equip de Lliga Nacional juvenil entrenat per Jesús Carretero qui va començar els entrenaments al Municipal de Sant Antoni, dins aquests passats dies els dos equips cadets del DOSA CF han fet el mateix. El més matiner dels dos va ser el cadet de primer any que entrena enguany el nostre ex director tècnic Bep Juaneda, que va començar la pretemporada la setmana passada. Segons el director tècnic del club, Nacho Seguí, afonten aquest curs amb la intenció de «primer de tot, adaptar-se a la nova categoria. I a la vegada, anar fent feina a llarg plaç, sense pressió, però sí intentant sempre competir».
Per altre banda, qui va començar ahir dilluns la seva pretemporada va ser el cadet de segon any que entrena en Pepe Pons. Van agrair i molt la fresca que va fer els jugadors majors del DOSA CF. Molta il·lusió i ganes de començar a entrenar en un equip que parteix amb la motivació clara i única de «competir i fer feina per als juvenils», va deixar clar Nacho Seguí.
FORÇA DOSA !!!!

Si hace dos semanas fue el equipo de la Liga Nacional Junior dirigido por Jesús Carretero que comenzó a entrenar en el Municipal de Sant Antoni, en estos últimos días los dos escuadrones de DOSA CF han hecho lo mismo. El más los dos Pink Floyd era el cadete de primer año de formación este año nuestro ex director técnico Bep Juaneda, quien comenzó la pretemporada la semana pasada. Según afonten Nacho Seguí, director técnico del club este curso con la intención de «ante todo, para adaptarse a la nueva categoría. Y al mismo tiempo, trabajo a largo plazo, sin presión, pero siempre tratando de competir.
Por otro lado, que comenzó el lunes su pretemporada era el cadete de segundo año de formación en Pepe Pons. Agradecen y muy fresco que hicieron los jugadores sobre el DOSA CF. entusiasmo y ganas de empezar a entrenar en un equipo que empieza con una clara motivación y único «competir y trabajar para la juventud», aclaró Nacho continuó.
DOSA BONITA!!!
fuente Dosa CF
informa sportsdecanostra

Comentarios cerrados