C.F.Soller-B acepta la propuesta de la FFIB de jugar en Segunda Regional
19 julio 2013 | Por lorenzo | Categoria: FĂștbol RegionalLa FederaciĂł Balear de Futbol ha comunicat aquesta setmana al C.F. SĂłller que el seu equip filial jugarĂ la propera temporada a Segona Regional.
La retirada de lâAlcĂșdia B ha provocat que lâens federatiu hagi ofert la plaça al club de la vall, que la passada temporada va finalitzar a la sisena posiciĂł de Tercera Regional.
Els sollerics es converteixen aixĂ en el sisĂš equip de Tercera que ha assolit lâascens a Segona, ja que Pina, Son Sardina, Vilafranca, sâHostalot i Maria de la Salut ja ho havien aconseguit.
Lâascens de categoria provocarĂ que lâequip hagi dâiniciar abans la pretemporada, ja que a Segona la lliga començarĂ lâ1 de setembre, mentre que a Tercera Regional ho farĂ el darrera cap de setmana del mes.