L’infantil del CV Pòrtol Luís Reboredo es proclama subcampió d’Espanya amb la selecció balear

8 julio 2013 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

La més sincera enhorabona a la selecció balear infantil masculina i en especial al jugador que pertany a les files del Club Voleibol Pòrtol, Luís Reboredo, per la seva espectacular actuació en el Campionat d’Espanya de seleccions autonòmiques procalamant-se com el segon millor equip de tot el país.

Tots sabem de la dificultat de sortir a competir fora de les nostres terres. Som conscients del nivell que tenen les altres comunitats i lo complicat que és lluitar per guanyar un simple partit. Aquest subcampionat és el resultat de la bona feina feta durant tota la temporada en els clubs i l’esforç del dia a dia dels jugadors per millorar. En el cas del nostre jugador, en Lluís Reboredo, essent infantil ha jugat tota la temporada amb els cadets i ha estat entrenant amb els juvenils. Tota aquesta feina feta pel jugador s’ha vist reflectida i disparant el seu nivell de joc, acabant la temporada amb el premi d’anar al Campionat d’Espanya de seleccions i aconseguint el subcampionat.

No volem oblidar-nos d’en Ventura i en Sergio, dos jugadors del club que han estat formant part d’aquest grup (eren 14 jugadors) fins la setmana abans de partir. Ens va saber molt de greu que quedessin fora a la darrera convocatòria però això els motivarà a seguir entrenant a tope.

Des del club ens sentim molt orgullosos de tots i els animam a seguir entrenant a tope per tal d’anar millorant dia a dia i tornar a poder repetir l’espectacular resultat aconseguit enguany, enhorabona Luís i gràcies per haver confiat amb nosaltres per la teva formació voleibolística!!!

——————————————————————————

La más sincera enhorabuena a la selección balear infantil masculina y en especial al jugador que pertenece a las filas del Club Voleibol Pòrtol, Luís Reboredo, por su espectacular actuación en el Campeonato de España de selecciones autonómicas procalama-como el segundo mejor equipo de todo el país.

Todos sabemos de la dificultad de salir a competir fuera de nuestras tierras. Somos conscientes del nivel que tienen las otras comunidades y lo complicado que es luchar para ganar un simple partido. Este subcampeonato es el resultado del buen trabajo realizado durante toda la temporada en los clubes y el esfuerzo del día a día de los jugadores para mejorar. En el caso de nuestro jugador, Luis Reboredo, siendo infantil ha jugado toda la temporada con los cadetes y ha estado entrenando con los juveniles. Todo este trabajo realizado por el jugador se ha visto reflejada y disparando su nivel de juego, terminando la temporada con el premio de ir al Campeonato de España de selecciones y consiguiendo el subcampeonato.

No queremos olvidarnos de Ventura y Sergio, dos jugadores del club que han estado formando parte de este grupo (eran 14 jugadores) hasta la semana antes de partir. Nos supo muy mal que quedaran fuera en la última convocatoria pero esto les motivará a seguir entrenando a tope.

Desde el club nos sentimos muy orgullosos de todos y los animamos a seguir entrenando a tope para ir mejorando día a día y volver a poder repetir el espectacular resultado conseguido este año, enhorabuena Luís y gracias por haber confiado en nosotros para tu formación voleibolística!

Comentarios cerrados