Cort organitza tres jornades de sobre Nordic Walking a la Fresca

28 junio 2013 | Por lorenzo | Categoria:

nordic walking a la fresca 2La iniciativa pretĂ©n incentivar aquesta activitat esportiva durant els mesos d’estiu

 

Cort organiza tres jornadas de sobre Nordic Walking a la Fresca
La iniciativa pretende incentivar esta actividad deportiva durante los meses de verano

 

Palma, 27 de junio de 2013.- La concejalĂ­a de Cultura y Deportes, a travĂ©s del Institut Municipal d’Esports, ha organizado tres jornadas de “Nordic Walking a la Fresca”, que se celebrarĂĄn en diferentes zonas costeras de Palma y con las que se pretende fomentar esta actividad deportiva en verano

Nordic Walking a la Fresca tiene como objetivo incentivar esta actividad deportiva tanto para iniciados como para profesionales en los meses de verano cuando los ciudadanos disponen de mĂĄs tiempo libre. Las actividades de Nordic Walking programadas por el Ayuntamiento de Palma durante los Ășltimos cuatro meses han concluido con la participaciĂłn de mĂĄs de 100 personas.

Cort ha programado tres jornadas de Nordic Walking a la Fresca. La primera de ellas se celebrarĂĄ el prĂłximo dĂ­a 29 de junio con salida desde el Parc de la Mar y recorrido por el Paseo MarĂ­timo.

La segunda de las jornadas se desarrollarĂĄ el 27 de julio y tendrĂĄ como punto de partida la playa de Ciudad JardĂ­n donde los participantes realizarĂĄn un paseo por la zona finalizado en el Parque de Son Parera, que dispone de una amplia zona para hacer ejercicios.

Por Ășltimo, los organizadores de Nordic Walking a la Fresca han programado la Ășltima jornada el 24 de agosto entre la zona de Es Carnatge y la Playa de Palma, con salida en las inmediaciones del l club nĂĄutico de Can Pastilla. Los participantes podrĂĄn elegir entre caminar hacia Es Carnatge o a lo largo de los 5 kilĂłmetros de playa hasta llegar hasta el club nĂĄutico de s’Arenal.

El Ayuntamiento de Palma ha programado esta actividad deportiva debido a la enorme popularidad que tiene entre los ciudadanos de Palma.

 

 

 
Palma, 27 de juny de 2013.- La regidoria de Cultura i Esports, a travĂ©s del Institut Municipal d’Esports, ha organitzat tres jornades de Nordic Walking a la Fresca, que se celebraran en diferents zones costaneres de Palma i amb les quals es pretĂ©n fomentar aquesta activitat esportiva a l’estiu

Nordic Walking a la Fresca tĂ© com a objectiu incentivar aquesta activitat esportiva tant para iniciats com para professionals en els mesos d’estiu quan els ciutadans disposen de mĂ©s temps lliure. Les activitats de Nordic Walking programades per l’Ajuntament de Palma durant els Ășltims quatre mesos han conclĂČs amb la participaciĂł de mĂ©s de 100 persones.

Cort ha programat tres jornades de Nordic Walking a la Fresca. La primera d’elles se celebrarĂ  el proper dia 29 de juny amb sortida des del Parc de la Mar i recorregut pel Passeig MarĂ­tim.

La segona de les jornades es desenvoluparĂ  el 27 de juliol i tindrĂ  com a punt de partida la platja de Ciutat JardĂ­ on els participants realitzaran un passeig per la zona finalitzat al Parc de Son Parera, que disposa d’una Ă mplia zona d’herba per fer exercicis.

Finalment, els organitzadors de Nordic Walking a la Fresca han programat l’Ășltima jornada el 24 d’agost entre la zona d’Es Carnatge i la Platja de Palma, amb sortida en els voltants del club nĂ utic de Can Pastilla. Els participants podran triar entre caminar cap a Ă©s Carnatge o al llarg dels 5 quilĂČmetres de platja fins a arribar al Club NĂ utic de s’Arenal.

L’Ajuntament de Palma ha programat aquesta activitat esportiva amb motiu de l’enorme popularitat que tĂ© entre els ciutadans de Palma.

 

Comentarios cerrados