Comunicado de la Fundació Atlètic Balears
30 agosto 2012 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol, Fútbol de 2B
A tal efecto, hemos remitido una carta explicativa a cada uno de los socios de la FAB.
Lamentamos los posibles malos entendidos que se hayan podido generar, y consecuentamente desmentimos cualquier información en la que se atribuyó a otras causas la citada dimisión.
¡¡¡Visca l’Atlètic Balears!!!
Els membres integrants de la directiva de la Fundació Atlétic Balears em procedit a presentar se dimisió, el motiu no es altre que com consecuencia de la propera conversió del Club Esportiu Atlétic Balears en Sociedat Anònima Esportiva sigui el nou president del Club, anomenat per el Consell d’Administració, que designi a les persones que consideri més oportunas per tutelar la Fundació en aquesta nova etapa.
A tal efecte, hem remés una carta explicativa a cada un dels socis de la FAB.
Lamentam els posibles mals entesos que s’haguin pogut genear i consecuentament desmentim qualsevol informació en la que se pugui atribuí a altres causes la citada dimisió.
¡¡¡Visca l’Atlètic Balears!!!