Comunicado oficial; CE Alqueria

Bernat-Ginard-CladeraEl jugador Bernat Ginard Cladera, ha anunciado su retirada como jugador de fútbol. Después de toda una vida dedicada al equipo, con case 500 partidos en sus botas vistiendo la camiseta verde y blanca, este domingo se vestirá por última vez a sa Teulera. Seguirá ligado a la entidad, pero a partir de ahora, lo hará desde un lugar en la directiva y como Delegado del equipo a partir de la próxima temporada.
.Queremos convocar a todos los seguidores a que vengan el próximo domingo, a las 17.30h a sa Teulera, al último partido de la temporada como locales, en el que tendremos enfrente al Athletic Club Montuïri, a hacerle la última ovación como jugador.

– El jugador Bernat Ginard Cladera, ha anunciat la seva retirada com a jugador de futbol. Després de tota una vida dedicada a l’equip, amb casi 500 partits a les seves botes vestint la camiseta verd i blanca, aquest diumenge es vestirà per darrera vegada a sa Teulera. Seguirà lligat a l’entitat, però a partir d’ara, ho farà des de un lloc a la directiva i com a Delegat de l’equip a partir de la pròxima temporada.
.Volem convocar a tots els seguidors a que venguin el pròxim diumenge, a les 17.30h a sa Teulera, al darrer partit de la temporada com a locals, en el que tindrem enfront a l’Athletic Club Montuïri, a fer-li la darrera ovació.