Sports de ca Nostra

Segunda Division-B ; Alcoyano-At.Baleares (1-1)Punto de casta en el campo del colíder

 

img_5104 El Atlético Baleares rompe la racha de 7 victorias locales del Alcoyano con personalidad a pesar de acabar con 10 jugadores El equipo reclama dos penaltis a su favor y Alex Llinàs no sabe «por qué la han expulsado» El Atlético Baleares logra un punto de lucha y casta en un partido muy físico en El Collao.

 

Los de Ziege hacen frente al colíder, que venía de ganar 7 partidos consecutivos en casa. Primera parte jugada con muchísima intensidad por parte de ambos equipos. El inicio vino marcado por el gol tempranero de Johny Ñíguez, que remató de cabeza un buen centro sin que Aulestia pueda evitar el gol. La lluvia de los últimos días y especialmente durante el partido hizo que enseguida el campo estuviera complicado a la hora de jugar la pelota por bajo.  El dominador del balón en toda la primera parte fue el Atlético Baleares.

Fruto de la dificultad de combinar raso, Chirtian Ziege movió ficha e incluyó un importante cambio táctico. Retiró el centrocampista creativo Cristeto para hacer entrar al central Manu, que ocupó el lugar de Vallori y éste se situó de segundo punta. Con Vallori bajando y peinando pelotas por alto, Jurado empezó a entrar en juego. Precisamente la presión de Jurado permitió que le robara el balón al defensa y de jugada personal y desde la frontal del área con la izquierda, empatase el partido en una buena definición

. Era el minuto 31. El 35, una jugada poco deportiva del Alcoyano, que no espera a que la ATB le devuelva la pelota por cortesía, sirve para hacer un contraataque con un disparo alto que hubiera podido suponer el 2-1. Quien también estuvo a punto de marcar fue Xisco Hernández en el minuto 42 con un gran disparo de fuera del área que si no es gol es porque un defensa lo desvía cuando iba dentro de la red, la pelota roza el palo y se fue a córner.

En la reanudación, los dos conjuntos salieron con la misma intensidad y fuerza física que en la primera, conscientes de que era un día de lucha más que de fútbol. Jorge Hernández en el minuto 51 tuvo una clara ocasión dentro del área en que después de girarse sobre sí mismo chuta alto.

 

Más tarde, posible penalti a Jurado en el minuto 56 al ser cogido dentro del área pequeña.  En el 58 estuvo a punto de marcar Xisco de falta directa.

El portero Marc Martínez desvía a córner. El Alcoyano tuvo la suya con un cabezazo de Mariano desviado en un córner en el minuto 64. La igualdad en el terreno de juego era máxima. Jurado hubiera podido hacer doblete en el minuto 73 en una falta sacada por Xisco que remata alto desde el segundo palo. En tiempo de descuento, Johny Ñíguez pudo hacer el 2-1 de un cabezazo que se fue alto. Reparto final de puntos en el Collao. Alex Llinàs: «Hemos hecho un gran partido, lástima de no haber ganado el partido» Alex Llinàs, segundo entrenador ha acabado el partido expulsado.

Él ha comparecido en rueda de prensa. Llinàs ha manifestado que «hemos hecho el cambio de Cristeto rápido porque sabíamos que Vallori nos mejoraría arriba y nos ha salido bien. No nos valen los empates, vamos a por todo, a ganar. Es un campo dificilísimo con un equipo que lucha por el campeonato y nos ha tenido mucho respeto. Creemos que ha habido dos posibles penaltis y no sé por qué me ha expulsado».

ficha técnica CD. Alcoyano: 1. Marco Martínez, 2. José García, 3. Jorge Hernández (80 ’12. López Silva), 4. Mario Arqués (59′ 17. Ángel), 5. Álvaro, 6. Mariano, 7. Johny Ñíguez, 8. Navarro ©, 9. Tomás, 10. Gato y 11. Carlos Barreda.

Atlético Baleares: 1. Aulestia, 2. Joan Vich, 3. Vallori, 4. David Sánchez, 5. David Prieto, 6. Esteban ©, 7. Xisco, 8. Cristeto (26′ 14. Manu), 9. Malik, 10. Fullana y 11. Rubén Jurado.

Árbitro: Juan Manuel Ruiz Aguilera (comité andaluz) Amonestó a los locales: Tomás, Gato, NavarroAmonestó a los visitantes: Vich, Vallori y expulsó por doble amarilla a Manu en el minuto 88. Y expulsó al segundo entrenador Alex Llinàs. Gol 1-0 Johny Ñíguez minuto 6.Gol 1-1 Rubén Jurado minuto 31

Incidencias: 1.200 espectadores en El Collao, terreno de juego que a pesar de césped natural, s’anegà a causa de la intensa lluvia.

 

Punt de casta en el camp del colíder

 

L’Atlètic Balears romp la ratxa de 7 victòries locals de l’Alcoyano amb personalitat tot i acabar amb 10 jugadors

 

L’equip reclama dos penals al seu favor i Àlex Llinàs no sap “per quin motiu l’han expulsat”

 

L’Atlètic Balears aconsegueix un punt de brega i casta en un partit molt físic a El Collao. Els de Ziege planten cara al colíder, que venia de guanyar 7 partits consecutius a casa.

 

Primera part jugada amb moltíssima intensitat per part dels dos equips. L’inici ve marcat pel gol matiner de Johny Ñíguez, que remata de cap una bona centrada sense que Aulestia pugui evitar el gol. La pluja dels darrers diez i especialmente durant el partit va fer que tot d’una el camp estigués complicat a l’hora de jugar la pilota per baix. El dominador de la pilota en tota la primera part va ser l’Atlètic Balears. Fruit de la dificultat de combinar ras, Chirtian Ziege va moure fitxa i inclogué un important canvi tàctic. Retirà el migcampista creatiu Cristeto per fer entrar el central Manu, que ocupà el lloc de Vallori i aquest es situà de segona punta. Amb Vallori baixant i pentinants pilotes per d’alt, Jurado començà a entrar en joc. Precisament la pressió de Jurado va permetre que  li robàs la pilota a la defensa i de jugada personal i des de la frontal de l’àrea amb l’esquerra, empatàs el partit en una bona definició. Era el minut 31.

 

Al 35, una jugada poc esportiva de l’Alcoyano, que no espera que l’ATB li torni la pilota fora per cortesia serveix per fer un contraatac amb un xut alt que hagués pogut suposar el 2-1. Qui també va estar a punt de marcar va ser Xisco Hernández al minut 42 amb un gran xut de fora de l’àrea que si no és perquè un defensa desvia anava dins la xarxa, la pilota frega el pal i se n’anà a córner.

 

A la represa, els dos conjunts varen sortir amb la mateixa intensitat i força física que a la primera, conscients que era un dia de lluita més que de futbol. Jorge Hernández al minut 51 tengué una clara ocaió dins l’àrea en què després de girar-se sobre ell mateix xuta alt.

 

Possible penal a Jurado al minut 56 per ser agafat dins área petita. Al 58 a punt de marcar Xisco de falta directe, el porter Marc Martínez desvia a córner. L’Alcoyano tengué la seva amb un cop de cap de Mariano desviat en un córner al minut 64.

 

La igualtat al terreny de joc era máxima.

 

Jurado hagués pogut fer doblet al minut 73 en una falta treta per Xisco que remata alt des del segon pal.

 

Al temps de descompte, Johny Ñíguez pogué fer el 2-1 d’un cop de cap que se’n anà alt. Repart final de punts a el Collao.

 

Àlex Llinàs: “Hem fet un gran partit, llàstima de no haver guanyat el partit”

Àlex Llinàs, segon entrenador ha acabat el partit expulsat. Ell ha comparegut en roda de premsa.  Llinàs ha manifestat “hem fet el canvi de Cristeto prest perquè sabíem que Vallori ens milloraria adalt i ens ha sortit bé. No ens valen els empats, anam a per tot, a guanyar. És un camp dificilíssim amb un equip que lluita pel campionat i ens ha tengut molt de respecte. Creim que hi ha hagut dos possibles penals i  no sé per què m’ha expulsat”.

 

Fitxa tècnica

 

  1. Alcoyano: 1. Marc Martínez, 2. José García, 3. Jorge Hernández (80’ 12. López Silva), 4. Mario Arqués (59’ 17. Ángel), 5. Álvaro, 6. Mariano, 7. Johny Ñíguez, 8. Navarro ©, 9. Tomás, 10. Gato i 11. Carlos Barreda.

 

Atlètic Balears: 1. Aulestia, 2. Joan Vich, 3. Vallori, 4. David Sánchez, 5. David Prieto, 6. Esteban ©, 7. Xisco, 8. Cristeto (26´ 14. Manu), 9. Malik, 10. Fullana i 11. Rubén Jurado.

 

 

Àrbitre: Juan Manuel Ruiz Aguilera (comitè andaluz)

 

Amonestà als locals: Tomás, Gato, Navarro

Amonestà als visitants: Vich, Vallori i expulsà per doble groga a Manu al minut 88. I expulsà al segon entrenador Àlex Llinàs.

 

Gol 1-0 Johny Ñíguez minut 6.

Gol 1-1 Rubén Jurado minut 31

 

Incidències: 1.200 espectadors a El Collao, terreny de joc que malgrat la gespa natural, s’anegà per mor de la intensa pluja.

 

img_5097 img_5101 img_5102 img_5105 img_5106 img_5107 img_5112 img_5113

 

Los comentarios están cerrados.