CCE SANT LLUIS -C.F.SPORTING MAHON (DIUMENGE 17,00 HRS)
3 noviembre 2016 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol RegionalTornar al camí de la victòria i millorar de cara a gol, són els dos objectius de l’equip Juvenil que aquest proper diumenge – 17:00 hores, a Ses Canaletes, dirigit per Francisco Pelaez – rebrà al CF Sporting de Mahón, quart classificat a tan sols dos punts dels de Noval, un dels rivals que al costat dels nostres, CE Alaior, UD Mahon i Dosa CF busca una de les dues places disponibles per a les semifinals de Copa.
Els d’Elias Noval arriben a la trobada amb la mateixa moral que abans de perdre el seu primer partit, 1-2 davant At. Villacarlos B, sens dubte una trobada on els blaus van merèixer més, però la seva falta de punteria de cara a gol els cost dels tres punts que van volar del feu lluisser davant els grocs. Per aquesta trobada el tècnic local podrà comptar amb tota la plantilla disponible, estant Kevin Fuentes a la disposició del tècnic astuarià després de complir el seu partit de sanció.
Els maonesos arriben després de dues victòries consecutives que els aupa a la quarta posició de la taula, amb un balanç d’una derrota, la de la seva estrena a la Copa, tres victòries i dos empats per a un total de 11 punts. L’equip entrenat per Joan Villalonga manté una línia regular en totes les seves trobades comptant amb un bagatge a favor de +2 a la diferència general de gols, gràcies als seus nou gols a favor i set en contra. En les seves files compta amb un dels màxims artillers de la categoria, Izan Rivas, que en l’última jornada i davant el CE Ferreries B va donar la victòria als seus i els posa en una posició privilegiada per lluitar per una plaça en semifinals.
En cas de victòria dels de Noval, quedaran dues jornades per davant, els pupils del tècnic astuarià serien matemàticament equip semifinalista a l’espera de l’enfrontament directe entre CE Alaior i UD Mahon que en funció del resultat final podria corraborar la classificació matemàtica dels nostres. Només la diferència de gols podria aturar momentàniament la classificació del CCE a la fase final de la competició de Copa Juvenil.
Premsa CCE Sant Lluis