MIGUEL BESTARD ENTREVISTAT A LA REVISTA «BRISAS» DEL DIARI ULTIMA HORA

22 abril 2013 | Por lorenzo | Categoria:

MIGUEL bESTARDEl president de la FFIB va ser el protagonista d’una àmplia entrevista al suplement dels diaris U.H. i Balears realitzada per l’escriptor Llorenç Capellà.
El reportatge-entrevista ocupa tres planes de la revista setmanal i parla del recent guardó «Cornelius Atticus» que el Govern Balear va lliurar a Miquel Bestard per la seva vida dedicada al futbol.

A destacar frases del president de la FFIB referides a la seva etapa com a futbolista: «El fútbol me lo ha dado todo, menos dinero. En mis tiempos, los futbolistas de regional no ganábamos ni un duro»… «Nací futbolista y el fútbol potencia el compañerismo, la solidaridad y cualquiera de los valores que tienen algo que ver con la convivencia».

També se parla a l’entrevista de la Federació de Futbol de les Illes Balears i de la satisfacció del president per l’augment de competicions, de clubs i de jugadors federats. Bestard va començar a presidir la FFIB fa 9 anys amb uns 17.000 federats, que ara arriben als 30.000.

El president se lamenta dels fracassos d’alguns equips com l’Eivissa i l’Sporting Maonès, que varen gastar més del que tenien i no varen poder afrontar els deutes: «Sermoneo constantemente a los presidentes de clubes para que no fichen por encima de sus posibilidades… Las plantillas confeccionadas a base de talonario no suelen funcionar. Aunque no soy imparcial al decirlo, porque soy un enamorado de la cantera…»

El proyecte d’una Fundació per a la FFIB per ajudar als joves futbolistes també mereix una atenció especial per part del periodista entrevistador, que escriu: «A Miquel Bestard se le ha metido entre ceja y ceja la necesidad de poner en marcha una Fundación que pueda ayudar a los jóvenes con problemas económicos o de realización personal.
Si mira hacia muy atrás dice que se ve con una pelota en los pies. No es totalmente cierto. También se recuerda en una vida nada fácil. Lo confirman los fines solidarios que persigue».ffib

Comentarios cerrados