Accions contra la violència y Proyecto europeo Erasmus + SIDFOOT

2 marzo 2022 | Por lorenzo | Categoria: FFIB, Fútbol, Polideportivo

A primera hora de esta mañana ha tenido lugar un meeting en la FFIB en la que han participado autoridades como el director general d’Esports del Govern de les Illes Balears y diferentes socios del proyecto europeo Erasmus+ SIDFOOT, coordinado por la Federación del Real Betis Balompié.

El presidente de la Federació de Fútbol de les Illes Balears, Miquel Bestard, ha dado la bienvenida a los asistentes al meeting que, por primera vez en mucho tiempo, se ha podido realizar de forma presencial.

Se trata de un proyecto cuya finalidad es la prevención de la radicalización en el fútbol tanto por parte de los espectadores, fans, jugadores e incluso directivos, mensaje en el que ha hecho hincapié el presidente Bestard.

La Federació como socio afiliado del proyecto, ha acogido hoy en sus instalaciones este encuentro internacional, que esperamos produzca beneficios aquí, en las Islas Baleares, en España y en Europa

D’altra banda, el president de la FFIB, Miquel Bestard, ha seguit la seva feina contra la violència. En primer lloc a les 9:00 hores, ha tengut lloc un meeting a la FFIB en el qual hi ha paricipat el director general d’Esports, Carles Gonyalons i diferents socis del projecte europeu Erasmus + SIDFOOT, coordinat per la Federació del Real Betis Balompié.
El president Bestard ha donat la benvinguda als assistents i ha demanat fortalesa en aquesta acció, tota vegada que el projecte té per finalitat la prevenció de la radicalització en el futbol, tant per part dels espectadors, fans, jugadors i fins i tot directius. La FFIB, com a soci afiliat del projecte, ha acollit aquest encontre internacional.
Més tard, el president Bestard s’ha desplaçat fins a batlia on el batle de Palma, José Hila, i el regidors d’Esports de Cort, Francisco Ducrós, havien demanat una reunió a la FFIB per lluitar conjuntament contra la violència als camps de futbol.
FFIB

Comentarios cerrados