COMUNICAT OFICIAL | El CCE Sant Lluís inscriu un equip femení a la categoria Autonòmica de la Federació de Futbol de les Illes Balears

25 junio 2020 | Por lorenzo | Categoria:
El CCE Sant Lluís anuncia, amb especial alegria i motivació, la inscripció d’un equip femení de futbol onze que participarà a les competicions de la categoria Autonòmica.

La junta directiva de l’entitat, davant un escenari favorable, ha decidit apostar per un projecte il·lusionant i nou en els quasi cinquanta anys d’història del Centre Cultural i Esportiu.
La secció de futbol blava porta anys fomentant la pràctica d’aquesta disciplina en l’àmbit femení. El Sant Lluís ha format un bon nombre de jugadores que en acabar la seva etapa infantil o, darrerament, en edat cadet, han participat d’altres projectes on han tingut un recorregut destacat, tant individualment com en l’obtenció resultats col·lectius notables a nivell balear.
En dates futures anunciarem la confecció de la plantilla i del seus responsables tècnics. Sigui com sigui, una iniciativa estimulant per a la nostra entitat, que tanmateix mantindrà paral·lelament el grup de futbol femení, que es va activar fa unes temporades, d’un perfil més social i pro activitat física.

José María Vidal Gomila
CCE Sant Lluís