Comunicat oficial CCE SANT LLUIS : Jose Luis Bahamonde nou tècnic del primer equip

Jose Luis Bahamonde s’ha convertit en el nou tècnic del primer equip en substitució de Pere Vadell que ha arribat a un acord per tancar la seva vinculació amb la nostra Entitat a la qual va arribar el passat mes de Juny.

Bahamonde, amb àmplia experiència en categoria juvenil nacional, arriba a Ses Canaletes amb una vinculació fins a final de temporada prorrogable a unes altres. El tècnic serà presentat abans de l’entrenament programat d’aquesta tarda a la plantilla i ja podrà dirigir a l’equip en el primer partit de lliga davant el CD Migjorn el proper 1 de Desembre. El nou tècnic blue, es trobava sense equip després del seu pas la temporada anterior per la UD Mahón de Lliga Nacional Juvenil. Abans, una etapa de sis temporades com a màxim responsable del At. Villacarlos de Lliga Nacional Juvenil i CD Menorca com a tècnic ajudant en l’equip de Divisió d’Honor és el seu bagatge en les banquetes fins al moment.

Fuente CCE Sant Lluis