Comunicat oficial CCE SANT LLUIS : Jose Luis Bahamonde nou tĂšcnic del primer equip

16 noviembre 2018 | Por lorenzo | Categoria:

Jose Luis Bahamonde s’ha convertit en el nou tùcnic del primer equip en substitució de Pere Vadell que ha arribat a un acord per tancar la seva vinculació amb la nostra Entitat a la qual va arribar el passat mes de Juny.

Bahamonde, amb Ă mplia experiĂšncia en categoria juvenil nacional, arriba a Ses Canaletes amb una vinculaciĂł fins a final de temporada prorrogable a unes altres. El tĂšcnic serĂ  presentat abans de l’entrenament programat d’aquesta tarda a la plantilla i ja podrĂ  dirigir a l’equip en el primer partit de lliga davant el CD Migjorn el proper 1 de Desembre. El nou tĂšcnic blue, es trobava sense equip desprĂ©s del seu pas la temporada anterior per la UD MahĂłn de Lliga Nacional Juvenil. Abans, una etapa de sis temporades com a mĂ xim responsable del At. Villacarlos de Lliga Nacional Juvenil i CD Menorca com a tĂšcnic ajudant en l’equip de DivisiĂł d’Honor Ă©s el seu bagatge en les banquetes fins al moment.

Fuente CCE Sant Lluis