FULLANA Y HUGO DÍAZ VISITEN LA FIRA KM 0 DE HYUNDAI

8 junio 2018 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

Avui els jugadors Francesc Fullana i Hugo Díaz han visitat la fira KM0 del patrocinador del club, Hyundai ProaAutomoción al carrer d’Aragó de Palma. Posteriorment han atès a la premsa. 

 

Fullana: «Fent una volta perquè Hyundai és patrocinador principal així que veient els cotxes i encantat de venir aquí. De moment, estic desconnectant una mica però les vacacions són llargues i hem de fer coses per no perdre la forma. En el seu moment vaig firmar per un parell de temporades i veig que l’objectiu és fer un equip competitiu. Enguany hi havia un vestidor molt honest, a 2aB se sol fer molts de canvis, trist per la gent que se’n va i esperant que quedin els màxims posible. Veig postiva la renovació de Manix, va agafar l’equip tocat i enfonsat i és positiu tenir tranquil·litat. No conec personalment a Adri Hernández, el primer fitxatge«.

Hugo Díaz: «La gente debe aprovechar los precios de esta feria para comprar un buen coche de ocasión. Estoy tranquilo, tengo contrato y estoy deseando empezar la pretemporada y que no vuelva a pasar lo de este año a nivel deportivo. Siempre he sido una persona tranquila y si haces las cosas bien todo llega. Los números de Manix avalan su renovación, ahora se hará un equipo en función de su estilo de juego y a partir de ahí seguro que crecerá. El estilo de Manix es de una forma y le traerá el club seguro jugadores de su perfil que estarán cerca de rendir». 

 

Logo Carlos Hernández
Jefe de Prensa

Comentarios cerrados