Javier ‘Manix’ Mandiola es el nuevo entrenador del ATB

5 febrero 2018 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

El entrenador firma hasta final de temporada y tendrá a Aitor Maiztegui como preparador físico


Javier Mandiola, más conocido futbolísticamente como ‘Manix’ Mandiola, es el nuevo entrenador del ATB para lo que resta de temporada 2017-18. El técnico vasco ha dirigido 370 partidos en la categoría de bronce del fútbol español en equipos como el Eibar B, Real Unión, Eibar, Tudelano, Real Burgos y también ha logrado estar en los banquillos casi una cincuentena de partidos en Eibar y Alavés en 2ª. Mandiola es un conocedor absoluto de la categoría, logró ascender al Eibar a 2ª A y mantenerlo la temporada siguiente en la división de plata. Como entrenador del Tudelano logró estar 23 partidos invictos, ostentando su portero el récord de imbatibilidad durante más de 1.300 minutos. Con el Tudelano, logró jugar la promoción de ascenso a 2ª A al terminar la liga como tercer clasificado.

Mañana mismo dirigirá su primera sesión en Son Malferit a las 10:30 horas y será presentado a las 13:00 horas en el concesionario Hyundai Proa Automoción de la calle Aragón de Palma.

Mandiola trabajará co Aitor Maiztegui de preparador físico, quien fuera el adjunto de Óscar Mena la temporada pasada en el Gavà. El club anuncia que Àlex Llinàs, preparador físico de Horacio Melgarejo y trabajador del club, regresa al fútbol base. El preparador de porteros, Rodrigo Escudero; y Luciano Becchio, formarán parte del cuerpo técnico de Mandiola.

 

 COMUNICAT DE PREMSA/ CANVI D’ENTRENADOR

 Javier ‘Manix’ Mandiola és el nou entrenador del ATB

 L’entrenador signa fins a final de temporada i tindrà a Aitor Maiztegui com preparador físic

Javier Mandiola, més conegut futbolísticament com ‘Manix’ Mandiola, és el nou entrenador de l’ATB per al que resta de temporada 2017-18. El tècnic basc ha dirigit 370 partits en la categoria de bronze del futbol espanyol en equips com l’Eibar B, Real Unión, Eibar, Tudelano, Reial Burgos i també ha aconseguit estar a les banquetes gairebé un cinquantena de partits a Eibar i Alavés de 2a. Mandiola és un coneixedor absolut de la categoria, va aconseguir ascendir a l’Eibar a 2ª A i mantenir-lo la temporada següent en la divisió de plata. Com a entrenador del Tudelano va aconseguir estar 23 partits invicte, ostentant el seu porter el rècord d’imbatibilitat durant més de 1.300 minuts. Amb el Tudelano va aconseguir a més jugar la promoció d’ascens a 2ª A en acabar la lliga com a tercer classificat.

Demà mateix dirigirà la seva primera sessió a Son Malferit a les 10:30 hores i serà presentat a les 13:00 hores al concessionari Hyundai Proa Automoció del carrer Aragó de Palma.

Treballarà com a preparador físic amb Aitor Maiztegui, qui va ser l’adjunt d’Óscar Mena la temporada passada al Gavà. El club anuncia que Àlex Llinàs, preparador físic d’Horaci Melgarejo i treballador del club, torna al futbol base. El preparador de porters, Rodrigo Escudero; i Luciano Becchio, formaran part del cos tècnic de Mandiola.

Carlos Hernandez
Premsa

Comentarios cerrados