Sports de ca Nostra

PRESENTACIÓ FUTBOL BASE ATLÈTIC BALEARS

h06a0083L’ATLÈTIC BALEARS PRESENTA ELS SEUS 18 EQUIPS DE FUTBOL BASE ON HI JUGUEN 400 AL·LOTS

 

Esteban, capità del primer equip: “Farem tot el possible per pujar a Segona A”

 

L’Atlètic Balears ha presentat avui migdia els 18 equips de futbol base on hi competeixen prop de 400 al·lots. Des dels més petits que formen part de l’escoleta fins al juvenil divisió d’honor, han anat desfilant un per un i fer-se les pertintents fotografies, tant de grup, com individuals, en una trobada ja tradicional dins el club balearico.

 

Prop d’un miler de persones, entre familiars, amics, primera plantilla i empleats del club han assistit de públic, per després fer un dinar de germanor en forma de torrada. D’aquesta manera, el club aprofita per desitjar el millor Nadal a tots els seus aficionats i equips que el representen i la millor temporada 2016-17.

A nivell institucional han assistit Carles Gonyalons, director general d’Esports del Govern; Susanna Moll, regidora d’Esports de Cort i el president de la Federación de Futbol de les Illes Balears, Miquel Bestard.

 

Els jugadors del primer equip, Esteban Muñoz i Manu Farrando, han intervengut per animar a tots els equips a crèixer en valors, a formar-se com a jugadors i persones i estar a la seva disposició per si han de mester res en la consecució d’un mateix somni: arribar al primer equip. Esteban ha desitjat unes bones festes als aficionats i els ha demanat màxim suport aquest diumenge contra el Vila-real, assegurant que “tothom tengui clar que farem tot per pujar a a Segona Divisió A i complir amb el somni de tots”.

 

 

EL ATLÉTICO BALEARES PRESENTA A SUS 18 EQUIPOS DE FÚTBOL BASE DONDE JUEGAN 400 JÓVENES

 

Esteban, capitán del  primer equipo: «Haremos todo lo posible para subir a Segunda A»

 

El Atlético Baleares ha presentado este mediodía los 18 equipos de fútbol base donde compiten cerca de 400 niños. Desde los más pequeños que forman parte de la escuela hasta el juvenil división de honor, han ido desfilando uno por uno y hacerse las pertinentes fotografías, tanto de grupo como individuales, en un encuentro ya tradicional dentro del club balearico.

 

Cerca de un millar de personas, entre familiares, amigos, primera plantilla y empleados del club, asistieron de público, para luego hacer una comida en forma de torrada. De esta manera, el club aprovecha para desear lo mejor esta Navidad a todos sus aficionados y equipos que lo representan y la mejor temporada 2016-17 posible

.

A nivel institucional han asistido Carlos Gonyalons, director general de Deportes del Govern; Susanna Moll, concejala de Deportes de Cort y el presidente de la Federación de Fútbol de las Islas Baleares, Miquel Bestard.

 

Los jugadores del primer equipo, Esteban Muñoz y Manu Farrando, han intervenido para animar a todos los equipos a crecer en valores, a formarse como jugadores y personas y estar a su disposición por si necesitan cualquier cosa en la consecución de un mismo sueño: llegar al primer equipo. Esteban ha deseado unas felices fiestas a los aficionados y les ha pedido máximo apoyo este domingo contra el Villarreal B, asegurando que «todo el mundo tenga claro que haremos todo para subir a Segunda División A y cumplir el sueño de todos”.

 

Premsa At.balears

Los comentarios están cerrados.