Comunicado de Premsa ; CAMBIO EN LOS SERVICIOS MÉDICOS DEL AT.BALEARES

21 noviembre 2016 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol de 2B

thumbnail_dr-gonzalo-barrantes-2El C.D. Atlético Baleares ha efectuado un cambio en los servicios médicos del club. Desde hoy, el máximo responsable médico del equipo será el Dr. Gonzalo Barrantes Delgado, especialista en Traumatología y Cirugía Ortopédica, Cirugía Artroscópica de Pie y Tobillo. El Dr. Barrantes tiene una reconocida trayectoria en traumatología deportiva, por su consulta han pasado muchos deportistas de elite y del ámbito amateur. Ya está a disposición tanto del primer equipo, como del resto del fútbol base del club.
El C.D. Atlético Baleares quiere agradecer el trabajo del hasta ayer jefe de los Servicios Médicos, el Dr. Teo Cabanes y desearle lo mejor en el futuro.

COMUNICAT DE PREMSA/ CANVI EN ELS SERVEIS MÈDICS DEL CLUB

L’Atlètic Balears ha efectuat un canvi en els serveis mèdics del club. Des d’avui, el màxim responsable mèdic de l’equip serà el Dr. Gonzalo Barrantes Delgado, especialista en Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica, Cirurgia d’Artroscòpia del Pei i del Turmell. El Dr. Barrantes té una reconeguda trajectòria en traumatologia esportiva, per la seva consulta han passat molts d’esportius tant d’elit com de l’àmbit amateur. Ja està a disposició tant del primer equip, com de la resta del futbol base del club.
L’Atlètic Balears vol agrair la feina feta pel fins ahir cap dels Serveis Mèdics, el Dr. Teo Cabanes, i desitjar-li d’ara en endavant el millor.

Carlos Hernández
 Jefe de comunicación y prensa

Comentarios cerrados