El defensa Michael Wiemann deixa l’Atlètic Balears

24 agosto 2016 | Por lorenzo | Categoria:

 

14047378_1091429574227125_8186340297918024939_oEl defensa Michael Wiemann ha deixat de pertànyer l’Atlètic Balears. I es que el jove futbolista, per motius estrictament personals, ha demanat la rescissió del seu contracte, petició a la que ha accedit el club blanc i blau.

Wiemann, la temporada passada, va jugar 31 partits (2.706 minuts), va veure 13 targetes grogues i 3 de vermelles. A més, va disputar 10 partits de la Copa Federació, va donar una assistència de gol i li varen mostrar 1 targeta groga.

A la actual temporada, Michael Wiemann, va jugar 6 minuts al partit que dissabte passat l’Atlètic Balears va guanyar al cap del Llevant B per 0-1, corresponent a la primera jornada de la Lliga de Segona B (Grup III).

El director esportiu de l’Atlètic Balears, Patrick Messow, assenyalà que “es un dia trist perquè el club no es volia desfer, de cap manera, de Michael Wiemann però entenem les seves circumstàncies i li desitja’m el millor en el futur…”

Messow va voler agrair Wiemann la feina que va desenvolupar la passada temporada a l’Atlètic Balears i lloà la seva gran professionalitat.

Premsa At.Baleares

 

El defensa Michael Wiemann abandona el Atlético Baleares

El jugador Michael Wiemann ha dejado de pertenecer al Atlético Baleares. Y es que el jovent defensa, por motivos estrictamente personales, ha solicitado la rescisión de contrato, una petición a la que ha accedido el club blanquiazul.

La temporada pasada, Wiemann jugó 31 partidos (2.706 minutos), vio 13 tarjetas amarillas y 3 rojas. Además, disputó 10 partidos de la Copa Federación (RFEF), dio un pase de gol y le mostraron una tarjeta amarilla.

En la temporada actual, Michael Wiemann, jugó 6 minutos en el partido que el pasado sábado el Atlético Baleares ganó en el campo del Levante B por 0-1, correspondiente a la primera jornada de la Liga de Segunda División B (Grupo III).

El director Deportivo del Atlético Baleares, Parick Messow, señaló que “es un día tiste porque el club no quería, de ninguna manera, desprenderse de Michael Wiemann però entendemos sus circunstancias y le deseamos lo mejor…”

Messow quiso agradecer a Wiemann la labor que desarrolló

Comentarios cerrados