Comunicat Oficial CCE Sant Lluís – CD Menorca

27 julio 2015 | Por lorenzo | Categoria:

Diapositiva16El CCE Sant Lluís i el CD Menorca han arribat a un acord de col·laboració perquè els seus jugadors en edat juvenil quedin vinculats per a la propera temporada 2015-2016 en forma de cessió per un any quedant lliures automàticament en finalitzar aquesta temporada per poder tornar al seu club d’origen.

L’acord que serà signat aquest dilluns 27 de Juliol a les 18.30 h. a l’Estadi Maonès pels presidents de les dues entitats, Rosendo Pons i Àngel Rio, cerca la millora i oportunitat dels jugadors de les dues entitats de créixer pel que fa a categoria, així com també en donar minuts de suficient qualitat a tots els jugadors en edat juvenil independentment de les seves característiques.

Aquest acord, no és federatiu, de manera que cap dels dos conjunts és filial de l’altre, ni tampoc inplica a la resta de categories de formació dels dos clubs.

El treball continu de comunicació entre tots dos directors tècnics (Jose Angel Moyano i Marcial Perez) avaluara cas per cas la situació de cada jugador abans de prendre una determinació que ha de ser reafirmada pel propi jugador així com també pel seu pare / mare / tutor legal que seran els que tindran l’última paraula.

La durada del conveni serà per una temporada prorrogable a altres.