Cort llança una campanya publicitària per a promocionar la carrera de la TUI Marathon Palma‏

6 octubre 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

IMG-20140917-WA0001En un autobús de la línia 15 s’ha instal·lat un vinil publicitari que se sumarà a la publicitat a ràdios, mitjans digitals, premsa escrita, opis i mitjans estrangers

 

 

 

Palma, 6 d’octubre de 2014. L’Àrea de Mobilitat ha informat que l’Ajuntament de Palma, amb l’objectiu de promocionar la nova edició de la carrera de la TUI Marathon Palma, que tindrà lloc el pròxim dia 19 d’aquest mes, s’ha posat en marxa una àmplia campanya de publicitat en la qual s’inclourà un vinil publicitari a la línia 15, que transcorre per les zones turístiques de la ciutat i per la Platja de Palma.

Aquest vinil publicitari s’ha instal·lat a la part posterior d’un dels autobusos de la línia 15 i romandrà fins a finals de mes promocionant aquesta carrera esportiva en la qual l’organització espera que participin enguany més d’11.000 corredors.

A més del vinil publicitari, l’Ajuntament de Palma també promocionarà la TUI Marathon Palma en altres mitjans digitals i escrits, com també a la ràdio, les televisions autonòmiques, els mitjans estrangers i opis.

Per això, es té previst que la campanya publicitària s’iniciï a les ràdios el pròxim dia 8 i, dia 13, a les televisions locals, com també als mitjans escrits, tant en premsa com en revistes. 

Peu de foto: La TUI Marathon Palma tindrà lloc el pròxim dia 19. 

Cort lanza una campaña publicitaria para promocionar la carrera de la TUI Marathon Palma

En autobús de la línea 15 se ha instalado un vinilo publicitario que se sumará a la publicidad  en radios, medios digitales, prensa escrita, opis y medios extranjeros

Palma, 6 de octubre de 2014.- El área de Movilidad ha informado que el Ayuntamiento de Palma, con el objetivo de promocionar la nueva edición de la carrera de la TUI Marathon Palma que se celebrará el próximo día 19 de este mes, ha puesto en marcha una amplia campaña de publicidad en la que se incluirá un vinilo publicitario en la línea 15 que trascurre por las zonas turísticas de la ciudad y por la Playa de Palma.

Este vinilo publicitario se ha instalado en la parte trasera de uno de los autobuses de la líneas 15  y permanecerá hasta finales de mes promocionando esta carrera deportiva en la que la organización espera que participen este año más de 11.000 corredores.

Además del vinilo publicitario, el Ayuntamiento de Palma también promocionará la TUI Marathon Palma en otros medios digitales y escritos, así como en la radio, televisiones autonómicas, medios  extranjeros y opis.

Por ello, se tiene previsto que la campaña publicitaria se inicie en las radios el próximo día 8, al que seguirá el día 13 en las televisiones locales, así como en los medios escritos, tanto en prensa como en revistas.

 

 

 

Comentarios cerrados