Casa Rural en Asturias. Reserva tus vacaciones al 630.938.965
Sports de ca Nostra

El XIV Campionat d’Espanya de Salts de Trampolí conclou a Son Hugo amb una notable participació dels representants balears‏

Femení plata  Avui s’ha disputat a les piscines de Son Hugo la darrera jornada  del 14è Campionat d’Espanya de Salts de Trampolí, organtizat per la Reial Federació Espanyola de Natació i la Federació Balear de Natació, on han competit els millors saltadors d’Espanya.

Durant tota la competició, des del passat dijous 17 de juliol fins a avui, han destacat notablement els participants de la representació balear, que han obtingut excel·lents resultats.

A les proves disputades avui diumenge, Francisca Bauzà, del Club Mediterranea, ha guanyat la medalla de plata en categoria trampolí de 3 metres, i Andreu Jaume, també del Club Mediterranea, s’ha fet amb una altra medalla de plata en 1 metre.

A més, Francisca Bauzà ha obtingut una medalla de bronze en parella amb Cristina Inés en la categoria de salts sincronitzats 1 metre.

El gerent de l’Institut Municipal de l’Esport de l’Ajuntament de Palma, Antoni Ramis, ha participat avui a l’acte de lliurament de medalles. Ramis ha felicitat personalment als nostres representants del Club Mediterranea pels seus bons resultats, i ha destacat l’excel·lent nivell de competició que s’ha pogut presenciar durant aquests dies a les Piscines de Son Hugo.

Masculí -plata

 

 

 

 

 

El XIV Campeonato de España de Saltos de Trampolín concluye en Son Hugo con una notable participación de los representantes baleares

 

Hoy los saltadores del Club Mediterranea han obtenido dos medallas de plata y una de bronce

 

Palma, 20 de julio de 2014. – Hoy se ha disputado en las piscinas de Son Hugo la última jornada del 14º Campeonato de España de Saltos de Trampolín, organizado por la Real Federación Española de Natación y la Federación Balear de Natación, donde han competido los mejores saltadores de España.

Durante toda la competición, desde el pasado jueves 17 de julio hasta hoy, han destacado notablemente los participantes de la representación balear, que han obtenido excelentes resultados.

En las pruebas disputadas hoy domingo, Francisca Bauzà, del Club Mediterránea, ha ganado la medalla de plata en categoría trampolín de 3 metros, y Andreu Jaume, también del Club Mediterranea, se ha hecho con otra medalla de plata en 1 metro.

Además, Francisca Bauzà ha obtenido una medalla de bronce en pareja con Cristina Inés en la categoría de saltos sincronizados 1 metro.

El gerente del Instituto Municipal del Deporte del Ayuntamiento de Palma, Antoni Ramis, ha participado hoy en el acto de entrega de medallas. Ramis ha felicitado personalmente a nuestros representantes del Club Mediterranea por sus buenos resultados, y ha destacado el excelente nivel de competición que se ha podido presenciar durante estos días en las Piscinas de Son Hugo.

Los comentarios están cerrados.