El Parc de Sa Riera i Son Muntaner acullen els dies 2 i 3 la “Mallorca Eslàlom Grand Prix”‏

1 mayo 2014 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

foto2_01La competició és puntuable per al campionat del món de l’Eslàlom Skateboard

El director general d’Esports de l’Ajuntament de Palma, Damiá Vich, ha assistit avui a la presentació de la tercera edició de la “Mallorca Eslàlom Grand Prix”, campionat que se celebrarà els propers dias 2 i 3 de maig en el Parc de Sa Riera i a Son Muntaner. La prova està organitzada per l’Associació Mallorquina d’Eslàlom Skateboard.

 

La prova està considerada com la més important del calendari nacional de Skateboard i en la mateixa participen 30 “raiders” de Rússia, Alemanya, Noruega, Itàlia, Gran Bretanya i 5 “raiders” de diferents punts de la geografia nacional.

 

La competició, puntuable per al campionat del món de l’Eslàlom Skateboard s’iniciarà el divendres en una esplanada situada al costat del camp de golf de Son Muntaner per finalitzar el dissabte dia 3 en el Parc de Sa Riera.

 

L’organització ha destacat el paper dels “raiders” mallorquins ja que dos dels participants tenen opcions a medalla.

 

Peu de foto: Moment de la presentació del campionat al que ha assistit el director general d’Esports de l’Ajuntament de Palma, Damià Vich.

 

 

 

El Parc de Sa Riera y Son Muntaner acogen los días 2 y 3 la “Mallorca Slalom Grand Prix”

 

 

La competición es  puntuable para el campeonato del mundo del Slalom Skateboard

 

 

Palma, 30 de abril de 2014.- El director general de Deportes del Ayuntamiento de Palma, Damiá Vich, ha asistido hoy a la presentación de la tercera edición de la “Mallorca Slalom Grand Prix”, campeonato  que se celebrará los próximos dias 2 y 3 de mayo en el Parc de Sa Riera y en Son Muntaner. La prueba está organizada por la Asociación Mallorquina de  Slalom Skateboard.

 

La prueba está considerada como la más importante del calendario nacional de Skateboard y en la misma participan 30 “raiders” de Rusia, Alemania, Noruega, Italia, Gran Bretaña y 5 “raiders” de diferentes puntos de la geografía nacional.

 

La competición, puntuable para el campeonato del mundo del Slalom Skateboard se iniciará el viernes  en una explanada situada junto al campo de  golf de Son Muntaner para finalizar el sábado día 3 en el Parc de Sa Riera.

 

La organización ha destacado el papel de los “raiders” mallorquines ya que dos de los participantes tienen opciones a medalla.

 

 

Pie de foto: Momento de la presentación del campeonato al que ha asistido el director general de Deportes del Ayuntamiento de Palma, Damià Vich.

 

 

Comentarios cerrados