Lliga Nacional Juvenil ; CD MANACOR-DOSA CF (16,30 Hrs)Primer asalt a Mallorca

6 septiembre 2013 | Por lorenzo | Categoria: FĂștbol Base
dosaHa arribat l’hora de la veritat. DemĂ  dissabte capvespre el DOSA CF de JesĂșs Carretero debuta a la LLIGA NACIONAL JUVENIL i ho fa a les 16:30 hores al complicat camp de Na Capallera del MANACOR. DesprĂ©s d’una pretemporada de molta feina arriba el moment de començar a treure els fruits.
I tot i que la il·lusiĂł Ă©s mĂ xima a dins l’expediciĂł del DOSA CF pel debut en lliga de demĂ , de moment no tenim massa sort amb les lesions.
A part de les baixes ja sabudes de Joan Segui i en Guiem Florit, en el DOSA CF tenen les abssĂšncies per demĂ  den Camilo i en Zulla. I per açĂČ Carretero s’endĂș demĂ  a dos cadets: en Bep i en David Camps. «Pero amb molta il·lusiĂł i ganes de fer el primer viatge», exclamen des de l’equip mateix.
A més des del DOSA CF tenen molt de respecte al rival, el Manacor, «un equip que cada any presenta un bon equip i que segur que lluitarà a final de curs per estar entre els vuit primers», comenta el coordinador del club, Nacho Seguí.
Ha llegado la hora de la verdad. Mañana sĂĄbado por la tarde el DOSA CF de JesĂșs Carretero debuta en la LIGA NACIONAL JUVENIL y lo hace a las 16:30 horas en el complicado campo de Na Capallera del MANACOR. DespuĂ©s de una pretemporada de mucho trabajo llega el momento de empezar a sacar los frutos.

Y aunque la ilusión es måxima dentro la expedición del DOSA CF por el debut en liga de mañana, de momento no tenemos demasiada suerte con las lesiones.

Aparte de las bajas ya sabidas de Juan Segui y en Guiem Florit, en el DOSA CF tienen las abssÚncies para mañana den Camilo y en Zulli. Y por esto Carretero lleva mañana a dos cadetes: en Bep y David Campos. «Pero con mucha ilusión y ganas de hacer el primer viaje», exclaman desde el equipo mismo.

Ademås desde el DOSA CF tienen mucho respeto al rival, el Manacor, «un equipo que cada año presenta un buen equipo y que seguro que lucharå a final de curso para estar entre los ocho primeros», comenta el coordinador del club, Nacho Seguí.

Comentarios cerrados