Les jugadores del UD Collerense visiten l’Ajuntament de Palma‏

5 septiembre 2013 | Por lorenzo | Categoria: Fútbol Regional

foto grupPalma, 4 de setembre de 2013.- Les jugadores del UD Collerense han visitat avui dematí l’Ajuntament de Palma. L’equip femení de Futbol7 ha guanyat la Copa Federació i la Lliga; i l’equip femení de màxima categoria ha aconseguit mantenir-se durant 5 temporades consecutives en Primera Divisió. 

El UD Collerense ha demostrat en aquesta darrera temporada i una vegada més, ser un gran club amb els títols guanyats però també amb la formació de les jugadores. Moltes esportistes que començaren en el Collerense ara formen part del planter de grans equips com el Barça, l’Espanyol o el Rayo Vallecano.A més, és un club que sempre ha apostat per aquesta modalitat, el futbol femení. En aquesta nova temporada que acabem d’encetar, ja són més de 70 les jugadores inscrites en el UD Collerense.

 

Las jugadoras del UD Collerense visitan el Ayuntamiento de Palma 

 

Palma, 4 de septiembre de 2013. – Las jugadoras del UD Collerense han visitado estamañana el Ayuntamiento de Palma. El equipo femenino de Futbol7 ha ganado la CopaFederación y la Liga, y el equipo femenino de máxima categoría ha conseguido mantenerse durante 5 temporadas consecutivas en Primera División.

UD Collerense ha demostrado, en esta última temporada y una vez más, ser un gran club con los títulos ganados pero también con la formación de sus jugadoras. Muchas deportistas que empezaron en el Collerense ahora forman parte del plantel de grandes equipos como el Barça, el Espanyol o el Rayo Vallecano.

Además, es un club que siempre ha apostado por esta modalidad, el fútbol femenino. En esta nueva temporada que acabamos de empezar, ya son más de 70 las jugadoras inscritas en el UD Collerense.

Premsa Ayuntament de Palma

Comentarios cerrados