Tercera Division; Comunicat del CE Mercadal

10 enero 2013 | Por lorenzo | Categoria:

La junta directiva del Club Esportiu Mercadal lamenta l’aparició del nom de dos jugadors del primer equip com a possibles baixes durant el mercat d’hivern.

Els membres que configuren la junta consideren que es tracta de jugadors de gran nivell i destaca la professionalitat de tots els components del primer equip. Tanmateix, el Club Esportiu Mercadal ratifica en el càrrec al seu entrenador, Yeray Rodríguez i trasllada la total confiança per capgirar la negativa dinàmica.

L’entitat mercadelenca, en el cas de prendre decisions esportives, les realitzarĂ  mĂ©s endavant, entenent que l’equip no reacciona a la Tercera Balear. La junta directiva es mostra preocupada pels darrers resultats assolits en el campionat i encoratja als jugadors a respondre damunt el terrenys de joc, principalment, en els dos propers compromisos que es disputaran al municipal de Sant MartĂ­ contra l’AlcĂșdia i el Sant Rafael.

JUNTA DIRECTIVA CLUB ESPORTIU MERCADAL
Informa Sportsdecanostra.com