PREMI a MIQUEL VIDAL per part de L’ajuntament de Consell

30 octubre 2012 | Por lorenzo | Categoria: FFIB

L’ajuntament de Consell va fer un reconeixement pĂșblic al periodista i escriptor Miquel Vidal.
En un acte celebrat a l’ajuntament, el batle, Andreu Isern, va dir que amb aquest «Reconeixement Vila de Consell» volien agraĂŻr al seu paisĂ , en nom de tot el poble, que haguĂ©s donat a conĂšixer el poble de Consell per tots el racons del mĂłn.
Vidal viu ara al seu poble, Consell, desprĂ©s d’haver exercit durant molts d’anys la seva feina de periodista esportiu i escriptor a Madrid, i haver viatjat pels 5 continents.

Vidal va fer pĂșblica una nota: «Dicen que es de bien nacido ser agradecido. Y yo estoy agradecido al pueblo de Consell, mi pueblo, por la concesiĂłn de la Medalla de Oro Ă©ste pasado sĂĄbado, que unida a la Medalla de Oro de la Isla de Mallorca que me concedieron en 2009, me permite decir que he alcanzado algo muy difĂ­cil de lograr en Ă©sta tierra de envidiosos patolĂłgicos: ser profeta en mi tierra (Mallorca) y en mi pueblo (Consell).
A todos los que me habéis felicitado por ello os diré que me siento orgulloso: soy y me siento mallorquín y conseller (de Consell) hasta el tuétano. Y me gusta que se reconozca y lo agradezco».
Enhorabona de part de la FFIB

Comentarios cerrados